Ik heb er onwijs veel zin in iig. Ben nog nooit in tivoli geweest is het wat qua zaal?
En wat vind je/verwacht je van het concert zelf? Ik denk dat het erg heftig gaat worden, en heb dan ook maar de dag erna vrij genomen om van de verwondingen te herstellen
Tot vorige week kon ik de band niet. Ik hoorde/zag toevallig Prayer op TMF en heb meteen een cd van ze gedownl... euh... gekocht...
Vooral Prayer, Believe en Awaken zijn erg goed...
ik ga ook
quote:Cool!
Op maandag 25 november 2002 11:50 schreef BAZZA het volgende:
HeatWave ga jij met de auto?![]()
ik ga ook
nee ik zit nu in Baarn voor mijn werk en ga meteen door, erg grappig dat jij ook gaat.
Maar helaas kan je niet meerijden dus.
We kunnen wel samen een biertje drinken natuurlijk
quote:Jah da's wel toevallig
Op maandag 25 november 2002 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Cool!nee ik zit nu in Baarn voor mijn werk en ga meteen door, erg grappig dat jij ook gaat.
quote:Jammer, maar hoorde net al dat we 50% kans een auto kunnen lenen dus not all is lost
Maar helaas kan je niet meerijden dus.
quote:Wel je Tweakers.Net T-shirt aandoen hoor anders herkennen we mekaar niet
We kunnen wel samen een biertje drinken natuurlijk
quote:Erg grappig iig. Ik hoop dat je die auto kan regelen, is wel altijd makkelijk, al vind ik het samen terug reizen mat de trein met mede concert gangers altijd wel leuk.
Op maandag 25 november 2002 12:32 schreef BAZZA het volgende:[..]
Jah da's wel toevallig
[..]Jammer, maar hoorde net al dat we 50% kans een auto kunnen lenen dus not all is lost
[..]Wel je Tweakers.Net T-shirt aandoen hoor anders herkennen we mekaar niet
Enne, mijn t.net shirt? Moet ik dat ff snel kopen
quote:Ik heb het al gevonden op www.tivoli.nl, tis lekker dichtbij CS. Dat komt goed uit, ik ga meteen vanuit mijn werk (baarn) en daarna weer met de trein terug naar Amsterdam. Zo zie je nog eens iets van Nederland
Op maandag 25 november 2002 16:00 schreef wendydependie het volgende:
ja ik ga ook, ben 1x in tivoli geweest maar dat is alweer een paar jr geleden, weet dan ook niet meer hoe je er komen moetmaar mag met iemand meelopen als het goed is
Fok! meet!!!
quote:Geen idee eerlijk gezegd. Zullen we wel zien he?
Op maandag 25 november 2002 19:24 schreef BAZZA het volgende:
Is die band in het voorprogramma eigenlijk "wat" ?
Als het in de zelfde categorie valt zal het iig redelijk aan te horen zijn.
quote:Ben benieuwt
Op maandag 25 november 2002 19:31 schreef HeatWave het volgende:Geen idee eerlijk gezegd. Zullen we wel zien he?
Als het in de zelfde categorie valt zal het iig redelijk aan te horen zijn.
Wat is het eigenlijk voor zaal? een zaal met 40 duizend hossende mensen is niet zo "gezellig" als bv de Melkweg
quote:kan ongeveer 1000 man in, beetje vergelijkbaar met paradiso denk ik? wat wel ongelofelijk stom is: ik woon er 50 meter vandaan en ik wist niet dat disturbed kwam haha
Op maandag 25 november 2002 20:49 schreef BAZZA het volgende:[..]
Ben benieuwt
![]()
Wat is het eigenlijk voor zaal? een zaal met 40 duizend hossende mensen is niet zo "gezellig" als bv de Melkweg
ga ik zeker even kijken als er nog kaarten zijn
Maar in ieder geval, ik ga dus ook, ik heb een Dimmu Borgir girlie shirt aan met achter op "Satanic Femininity".
Alleen, ik ben nog nooit eerder naar een concert geweest, heeft iemand enig idee hoelaat het ongeveer afgelopen is?????? Ivm openbaar vervoer regelen en kijken hoelaat mijn papa mij op moet halen!
quote:het gaat nog een grote fok! meeting worden
Op maandag 25 november 2002 22:34 schreef YvonnePonne het volgende:
Was al een topic over, deugniet!:p Disturbed in Patronaat Haarlem?
Maar in ieder geval, ik ga dus ook, ik heb een Dimmu Borgir girlie shirt aan met achter op "Satanic Femininity".
Alleen, ik ben nog nooit eerder naar een concert geweest, heeft iemand enig idee hoelaat het ongeveer afgelopen is?????? Ivm openbaar vervoer regelen en kijken hoelaat mijn papa mij op moet halen!
Ik denk inderdaad dat het tussen 23:00 en 23:30 afgelopen zal zijn. Je eerste concert? Meisje toch, wel een lekker begin!
Wij fokkers steunen je wel hoor
De eerste fokker die me herkent krijgt gratis drank!!
quote:Hoe moet ik je nou herkennen ?
Op maandag 25 november 2002 23:00 schreef HeatWave het volgende:
De eerste fokker die me herkent krijgt gratis drank!!
beetje alle figuren daar aanspreken: "Ben jij HeatWave?" en dan jij vrolijk "nee" zeggen en een biertje besparen en mij de hele avond voor niks een zaal vol mensen lastig te laten vallen
quote:ga je alleen dan??
en heatwave moet wel te herkennen zijn lijkt me
quote:Ik heb een shirt aan met HardRock Cafe SamSam op de rug en borst...groene broek.
Op maandag 25 november 2002 23:09 schreef -Dalai- het volgende:[..]
ga je alleen dan??
en heatwave moet wel te herkennen zijn lijkt me
quote:nou als het dan nog niet lukt...
Op maandag 25 november 2002 23:13 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ik heb een shirt aan met HardRock Cafe SamSam op de rug en borst...groene broek.
quote:precies, moet geen probleem zijn. Rondje van mij!!!
Op maandag 25 november 2002 23:15 schreef -Dalai- het volgende:[..]
nou als het dan nog niet lukt...
* HeatWave is niet zo moeilijk
quote:nou ik zeg wel even hoi als ik iemand in een satanogiets feministisch t-shirt zie (geintje, ik ken het t-shirt wel dat je noemde
Op maandag 25 november 2002 23:21 schreef YvonnePonne het volgende:
Nee, ik ga met een aantal vage kennissen... Boeien, kga voor me eigen plezier...
Oja, wel mn eerste concert, maar ben ook wel naar Lowlands geweest dit jaar!
quote:Okeeeeeejj!!! Van zon knappe jongen wil ik wel dattie hoi tegen me zegt!
Op maandag 25 november 2002 23:28 schreef -Dalai- het volgende:[..]
nou ik zeg wel even hoi als ik iemand in een satanogiets feministisch t-shirt zie (geintje, ik ken het t-shirt wel dat je noemde
)
[sub] Heb je fotoboek begluurd! [/sub]
Nog meer disturbed people vandaag online??
Ik heb dr zin in, ik ga eerst vanaf 18:00 ofzo ff in Stairway to Heaven zitten, biertje en dan lekker die kant op.
quote:
Das toevallig. Mijn eerste concert was ook in Tivoli
wel al een paar jaar geleden
Kweenie tot hoe laat de bussen/treinen gaan maar ik ga er van uit dat het niet al te laat wordt. (uurtje of 11, half 12) Dan zullen de treintjes/busjes nog wel rijden.
btw als we toch bezig zijn: óf me lowlands shirt aan (beetje donkerrood) of me Deftones shirt
zie er btw verder niet echt als een super metal gast uit
ik zie jullie wel verschijnen denk ik zo
[Dit bericht is gewijzigd door Komakie op 26-11-2002 11:58]
Trek je oude kleding maar aan want we gaan weer flink springen
quote:nee!! we gaan met een lauwe sherry aan de kant zitten
Op dinsdag 26 november 2002 12:16 schreef BAZZA het volgende:
Kan haast niet wachten![]()
Trek je oude kleding maar aan want we gaan weer flink springen
![]()
Oh nee, we gaan rammen
quote:`
Op dinsdag 26 november 2002 12:17 schreef HeatWave het volgende:[..]
nee!! we gaan met een lauwe sherry aan de kant zitten
Oh nee, we gaan rammen
Toch wel....
hmmmm ok lama doen
quote:Ok..Dat moet dan maar...
Op dinsdag 26 november 2002 12:47 schreef Komakie het volgende:[..]
`
Toch wel....
hmmmm ok lama doen
![]()
Nog meer mensen die eerst ergens een borrel gaan halen??
quote:Nou, de laatste trein gaat om 23:34... Dan zal ik dnek ik rond 23:00 aan moeten lopen, of het concert nou af is of niet... Zou wel jammer zijn als ik het einde moest missen, maja, anders kom ik niet meer thuis!
Op dinsdag 26 november 2002 11:48 schreef Komakie het volgende:[..]
Kweenie tot hoe laat de bussen/treinen gaan maar ik ga er van uit dat het niet al te laat wordt. (uurtje of 11, half 12) Dan zullen de treintjes/busjes nog wel rijden.
quote:Wij gaan gelukkig terug naar Amsterdam, dus dat zal wel het nachtnet worden. Maar als je idd naar een kleinere gemeente moet heb je een probleem dan.
Op dinsdag 26 november 2002 15:02 schreef YvonnePonne het volgende:[..]
Nou, de laatste trein gaat om 23:34... Dan zal ik dnek ik rond 23:00 aan moeten lopen, of het concert nou af is of niet... Zou wel jammer zijn als ik het einde moest missen, maja, anders kom ik niet meer thuis!
Geen kennisen/fokkers met een auto in de buurt?
quote:Ja dat is wel lastig zo....
Op dinsdag 26 november 2002 15:06 schreef YvonnePonne het volgende:
En oja, ik kan het echt allemaal niet onthouden wie welk tshirt aan heeft, dus als iedereen nou onthoudt dat ik een Dimmu Borgir shirt aanheb, dan gebruiken we mij als Meeting Point!![]()
even een excelsheetje op mijn palmtop...oh nee, dit is niet tweakers...
Ik heb nog steeds mijn SamSam aan zoals geplanned..
quote:mazzeltje voor je dan!
Op dinsdag 26 november 2002 16:02 schreef Thomasumo het volgende:
Yes, ik dacht dat het uitverkocht was maar we hebben toch nog kaartjes!! RAWK!!
uurtje nog dan ben ik weg hier...
quote:En toch zal ik naar je zwaaien
Op dinsdag 26 november 2002 16:03 schreef wendydependie het volgende:
ik ben onherkenbaar
quote:Gemeeeeeen!!!
Op dinsdag 26 november 2002 16:27 schreef wendydependie het volgende:
ok ik zal je niet opvangen
[komop-sub-je-kan-het]maar wel leuk[/komop-sub-je-kan-het]
30 minuten, begin me nu te ergeren aan het wachten....
quote:23h is wel erg vroeg hoor.
Op dinsdag 26 november 2002 15:02 schreef YvonnePonne het volgende:[..]
Nou, de laatste trein gaat om 23:34... Dan zal ik dnek ik rond 23:00 aan moeten lopen, of het concert nou af is of niet... Zou wel jammer zijn als ik het einde moest missen, maja, anders kom ik niet meer thuis!
gelukkig kan ik op de fiets
quote:
Op maandag 25 november 2002 23:35 schreef YvonnePonne het volgende:[..]
Okeeeeeejj!!! Van zon knappe jongen wil ik wel dattie hoi tegen me zegt!
![]()
[sub] Heb je fotoboek begluurd!
[/sub]
vanochtend even kaartjes gescoord nog
tot vanavond lui!
quote:Maar in het laatste nummer zit altijd wel de meeste energie
Op dinsdag 26 november 2002 17:38 schreef wendydependie het volgende:
ga meestal tijdens 't laatste nummer me spullen halen anders sta je een half uur te wachten bij de garderobe en mis je je trein
Dus daarbij wil ik altijd nog ff flink uit me dak gaan hehe
quote:Dankje
Op dinsdag 26 november 2002 17:50 schreef wendydependie het volgende:
veel plezier vast rare internetmensen
Ik ben nog zeiknat van het zweet maar het was echt fantastisch, gelukkig een lift terug gehad dat scheelt weer.
Maar die gasten raggen echt lekker zeg, wat een strot heeft die gozer..
Morgen meer....eerst herstellen van wonden
DISTURBED - Oh my fakking god, wat was dat vet. Jammer dat ik de nieuwe cd niet goed kende, maar nummers als plates on your ass en stupified deden mij helemaal uit mijn dak gaan!!!
[ouwelullenmodus] Een heleboel knappe/schattige alto meisjes gezien! was ik maar weer 15 [/ouwelullenmodus]
quote:
Op woensdag 27 november 2002 09:58 schreef Thomasumo het volgende:
[ouwelullenmodus] Een heleboel knappe/schattige alto meisjes gezien! was ik maar weer 15[/ouwelullenmodus]
quote:ik heb een minuutje of 10 van smogus gezien, het gitaargeluid was in ieder geval wel lekker vet (b)
Op woensdag 27 november 2002 10:48 schreef hbuurt het volgende:
echt een super gaaf concert van DISTURBED!! Smogus heb ik niet gezien, niet echt veel aan gemist waarschijnlijk maar Disturbed rules!!
quote:Zal ik dan wel niet geweest zijn want ik had het shirt vanaf het begin aan en ik had geen jas bij me.
Op woensdag 27 november 2002 01:07 schreef wendydependie het volgende:
janou maar geef mij toch maar punkshows hoor, pit is veel leuker dan
ben net thuis onwijs KOUD met zeiknatshirt op station staan wachten 3 jasjes hielpen niet brrrroja iemand had 't hier over een donkerrood lowlands shirt? in de rij naar binnen (toen smogus al bezig was) stond er iemand z'n spullen in z'n tas te doen en daar kwam bovengenoemd shirt tevoorschijn ghehe. begon achter maar halverwege 't eerste nummer klem vooraan en daar maar gebleven, gezellig hoor maar die bandleden vond ik wel een beetje eng, gelukkig veel 1ste albumtracks
weltrusten
btw Smogus viel zwaar tegen. Ik heb ze iets van 2 maanden geleden gezien bij Air2 snowboardevent. Dat was buiten en toen klonk het wel redelijk.
Maar nu vond ik het maar matig. Geluid was (ik stond wel helemaal achterin bij de bar) erg slecht. Kon die gasten totaal niet verstaan.
Maar OMFG, wat was Disturbed goed . Die gasten kunnen echt netjes live spelen
De zanger (ff naam kwijt) haalt alle toonhoogtes met zijn stem en de rest van de band die gewoon alles strak speelden. Erg netjes.
Ik vind ze trouwens echt een mooie eigen stijl hebben.
enige tegenvaller was dat ik tijdens Down With The Sickness zwaar door me enkel ging toen ik in een crowdpitje bezig was.
Was beetje aan het springen enzo, toen werd ik gebeukt door iemand en kwam ik op zo'n plastic frisdrank beker terecht. Die dingen zijn van hard plastic dus daar ging ik.
Zit nu dus met een mega dikke enkel.
Doet echt zeer
quote:
Op woensdag 27 november 2002 09:58 schreef Thomasumo het volgende:
[ouwelullenmodus] Een heleboel knappe/schattige alto meisjes gezien! was ik maar weer 15[/ouwelullenmodus]
inderdaad zeg, wat een leuke meiden liepen er weer rond, maar datis gewoon altijd met dit soort concerten. Heb me nog wel vermaakt met 2 meisjes uit Zuidafrika en de US
Verder was het gewoon echt heel erg goed, en niets aan de hand verder, paar blauwe plekjes her en der, maar verder niets...
Disturbed is live gewoon super strak, die gast kan zo lekker bleren!
Gelukkig ben ik vrij vandaag....
quote:pffff zwak hoor
Op woensdag 27 november 2002 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig ben ik vrij vandaag....
Ik zat gewoon om half 9 weer hiero
Echt klote want ik kan dus bijna niet lopen en dat moet ik nogal veel. Aan de andere kant lekker boeie
quote:Dan maar zwak, wel lekker!!
Op woensdag 27 november 2002 14:35 schreef Komakie het volgende:[..]
pffff zwak hoor
Ik zat gewoon om half 9 weer hiero
Echt klote want ik kan dus bijna niet lopen en dat moet ik nogal veel. Aan de andere kant lekker boeie
Ik begin nu ook een beetje spierpijn te krijgen, zal morgen nog wel erger zijn...
Het was het wel waard....
lol ja dat zeg ik ook altijd we zijn gewoon te vroeg geboren toen ik 15 was, bestonden er helemaal geen leuke jongetjes in die leeftijdscategorie
quote:Tja.....dat lijkt volgens mij altijd zo.
Op woensdag 27 november 2002 15:44 schreef wendydependie het volgende:
[ouwelullenmodus] Een heleboel knappe/schattige alto meisjes gezien! was ik maar weer 15 [/ouwelullenmodus]lol ja dat zeg ik ook altijd we zijn gewoon te vroeg geboren
toen ik 15 was, bestonden er helemaal geen leuke jongetjes in die leeftijdscategorie
Ik heb ook nog wel wat meisjes gezien die niet strafbaar/on-etisch voor me zijn hoor
waar ik wel van baal is dat ze niet echt leuke shirtjes hadden... maar ja dat was dan ook het enige
quote:Tja das het belangrijkste toch?
Op woensdag 27 november 2002 16:00 schreef YvonnePonne het volgende:
Waaaaaaaaaaauuuuuuwwwww!!!!!!
Het was geweldig!!!! Ik heb genoten man!!!
Ik vond het wel meevallen qua sfeer, het is niet zoals bij LL inderdaad, maar ik heb wel staan praten met allerlei mensen hoor en de mensen waar ik mee was ook. En in de "pit" was het zoals het hoort netjes-hard Al was er (die is er altijd) weer 1 die zonodig moet gaan slaan...
Die alto meisjes zijn niet ALLEMAAL leuk natuurlijk, maar er waren er een aantal eentje zal ik nog wel een tijdje in mijn gedachten hebben, want die viel om en hield zich met lange nagels aan mijn arm vast ......*schaaaaaf*
Ik heb nog wel even gezocht, maar het is gewoon niet te doen zo om elkaar te herkennen, maakt ook niet uit verder, was wel grappig geweest. Ik kende de zaal ook niet, anders was het wel makkelijk geweest om een soort meeting point af te spreken.
Volgende Disturbed concert beter, dan ga ik ZEKER weer!!
Oh nog ff wat,
1-geen toegift, prima!! Iedereen weet dat het komt normaal gesproken, je raakt er toch weer een beetje uit enzo, gewoon: rammen, rammen, KLAAR....
2- KUT zaal dat Tivoli qua "after-party" Ik was NET op tijd om nog een biertje voor mensen te halen en toen was het al dicht! 20 min na de show ofzo. In de Melkweg, paradiso sta ik soms nog uren lekker te dansen en kleppen met mensen, biertje erbij. Hier was het meteen, oprotten, we zijn dicht
Volgende keer dus maar weer in een normale zaal dan...
quote:
Waaaaaaaaaaauuuuuuwwwww!!!!!!
Het was geweldig!!!! Ik heb genoten man!!! Smogus vond ik ook erg leuk klinken, maar beetje veel van hetzelfde.
Disturbed was gewoon geniaal... Kwas ook blij dat ze veel van The Sickness draaiden, want Believe ken ik nog niet zo goed, alleen Prayer en Liberate, die ze ook beide draaiden.
Khad verwacht dat de zaal groter zou zijn, gelukkig was dat niet zo, dus kon je beter zien (vergeleken met Lowlands!) Maar wat me erg tegenviel waren de andere concertgangers. Jezus wat een stelletje onaardige vlerken! Om te beginnen die leuke/lieve altomeisje, nou sorry, maar ik vond het maar snolletjes. Ik stond een beetje aan het eind achteraan op een gegeven moment lekker uit mn dak te gaan, beetje springen enzo, maar niet duwen. En 2 van die kleine meisjes keken mij de hele tijd vuil aan en stonden mij met hun nageltjes de hele tijd weg te duwen! Krengen! En die andere altomeisjes zien er maar ontzettend arrogant uit, sorry, maar das mijn mening. En de rest van de bezoekers vond ik nou ook niet bijster vriendelijk. Heel anders als Lowlands. Tis me naderhand wel uitgelegd, dat bij een festival de sfeer heel anders is als bij een concert, maar hier trokken mensen die vanaf het begin al vooraan stonden bij het hek, mij gewoon weg als ik hel eventjes vooraan wou staan!. De onvriendelijkheid vond ik erg jammer.
En ik heb gewoon niemand gezien! Ik dacht dat ik meeting point zou zijn! :p Keiveel op achterkanten van shirts zien letten van andere mensen, maar niemand gezien!
Trein ook nog gehaald, zodra het afgelopen was (jammer dat er geen toegift was) hadden we binnen 10 min onze jassen, gingen we naar het station, ff naar de Burger King en toen lekker blowend met dew trein naar Eindhoven...
't was ook behoorlijk druk natuurlijk, lastig om mensen dan te vinden! ik stond de helft van het concert recht voor de mengtafel (beste geluid) en de andere helft bij de bar (drank) ik heb geen hardrock cafe tshirts gezien (ook niet herkend aan de hand van de fotoboek foto) en volgens mij ook geen satanische vrouwelijkheden
stuur eens een fototje van jezelf anders, misschien dat ik je dan herken!
quote:das alleen bij concerten op maandag en dinsdag (wie bedenkt dat ook??). op do-vr-za blijven ze open tot 4 uur.
Op woensdag 27 november 2002 16:07 schreef HeatWave het volgende:2- KUT zaal dat Tivoli qua "after-party" Ik was NET op tijd om nog een biertje voor mensen te halen en toen was het al dicht! 20 min na de show ofzo. In de Melkweg, paradiso sta ik soms nog uren lekker te dansen en kleppen met mensen, biertje erbij. Hier was het meteen, oprotten, we zijn dicht
![]()
Volgende keer dus maar weer in een normale zaal dan...
en wat die sfeer betreft, dat is denk ik ook typisch het verschil tussen festivals en concerten, het leek mij niet excessief in ieder geval gisteren, ik vond iedereen wel aardig
quote:Ik stond links van de geluidstafel, bij de deur waar je met de trap omhoog kon. Ik zou best fototje willen sturen, maar die klopt niet meer met hoe ik er nu uitzie, heb permanent nu en kortere haren...
Op woensdag 27 november 2002 16:18 schreef -Dalai- het volgende:[..]
't was ook behoorlijk druk natuurlijk, lastig om mensen dan te vinden! ik stond de helft van het concert recht voor de mengtafel (beste geluid) en de andere helft bij de bar (drank)
ik heb geen hardrock cafe tshirts gezien (ook niet herkend aan de hand van de fotoboek foto) en volgens mij ook geen satanische vrouwelijkheden
stuur eens een fototje van jezelf anders, misschien dat ik je dan herken!
Heb nu alleen nog wel een katertje en last van me nek, maar ach dat hoort er allemaal bij!
*zet nog effe Disturbed DVD op, om nog na te genieten*
quote:ehh, een gezicht zegt meestal wel meer dan een kapsel hoor
Op woensdag 27 november 2002 16:24 schreef YvonnePonne het volgende:[..]
Ik stond links van de geluidstafel, bij de deur waar je met de trap omhoog kon. Ik zou best fototje willen sturen, maar die klopt niet meer met hoe ik er nu uitzie, heb permanent nu en kortere haren...
quote:
Om te beginnen die leuke/lieve altomeisje, nou sorry, maar ik vond het maar snolletjes.
Dat hoort ook bij altomeisjes, hmmmm.
Maar zonder dollen, dr zaten inderdaad rare gasten tussen, wat opzich juist wel weer cool was, ik ben 1.87 meter lang en vrij breed, dus als iemand irritant is schuif ik hem gewoon weg, kan me voorstellen dat het irritant is als je wat kleiner bent,...
quote:Volgens mij staat er nog ergens een fototje van me in een Metalhead-topic...
Op woensdag 27 november 2002 16:35 schreef -Dalai- het volgende:[..]
ehh, een gezicht zegt meestal wel meer dan een kapsel hoor
quote:tssss daar heb ik regelmatig vlak bij gestaan. Ik heb bij de laatste nummers (als je naar het podium kijkt) rechts aan de voorkant van die geluidstafel gestaan.
Op woensdag 27 november 2002 16:24 schreef YvonnePonne het volgende:[..]
Ik stond links van de geluidstafel, bij de deur waar je met de trap omhoog kon. Ik zou best fototje willen sturen, maar die klopt niet meer met hoe ik er nu uitzie, heb permanent nu en kortere haren...
btw ik vond de crowd wel ok. Er zaten er een paar tussen die echt weer te ver moesten gaan maar verder viel het wel mee.
Die meisjes vond ik niet zo bijzonder. Er liepen weer een paar van die wannabees tussen. Ik word soms een beetje moe van die kleine meisjes die het alleen maar zijn om stoer te doen. (no offence naar iemand)
Smogus suckte maarja
Ik stond linksvooraan bij het podium maar ben na een tijdje maar een beetje achterin gaan staan want had het te druk met het gooien met mensen en blijven staan om het optreden te zien
Veel babes inderdaad van 15 die alle kanten opvliegen veel te licht zijn die.... maar je kunt er wel lekker makkelijk mee gooien
quote:te veel gedoe
Op woensdag 27 november 2002 16:46 schreef YvonnePonne het volgende:[..]
Volgens mij staat er nog ergens een fototje van me in een Metalhead-topic...
UTFS!![]()
quote:was jij met je vriendin daar trouwens? zo ja dan heb ik je misschien wel gezien
Op woensdag 27 november 2002 17:09 schreef BAZZA het volgende:
Disturbed........ Het was echtvet
![]()
Smogus suckte maarja
![]()
Ik stond linksvooraan bij het podium maar ben na een tijdje maar een beetje achterin gaan staan want had het te druk met het gooien met mensen en blijven staan om het optreden te zien![]()
Veel babes inderdaad van 15 die alle kanten opvliegen
veel te licht zijn die.... maar je kunt er wel lekker makkelijk mee gooien
![]()
![]()
quote:Nope, heb nog wel met een erg schattig meisje samen "gesprongen" maar die heb ik daarna niet meer gezien
Op woensdag 27 november 2002 17:20 schreef -Dalai- het volgende:
was jij met je vriendin daar trouwens? zo ja dan heb ik je misschien wel gezien
quote:aww schattig
Op woensdag 27 november 2002 17:25 schreef BAZZA het volgende:[..]
Nope, heb nog wel met een erg schattig meisje samen "gesprongen" maar die heb ik daarna niet meer gezien
![]()
quote:Jongetjes zijn net zo erg
Op woensdag 27 november 2002 17:03 schreef wendydependie het volgende:
haha en die kleine jongetjes niet dan? Zag er op 't balkon een paar van niet ouder dan 13 zitten + ouder en in de pit trouwes ook die was nog erg klein met peuterlichaam zeg maar dan ga je je kind toch niet daarin stoppen, kijk ik heb wel een hekel aan kinderen maar dat is toch een beetje overdreven mahja zal wel weer aan mij leggen, laten we erover ophouden
Alleen we hadden het over meisjes dus......
quote:jah meisjes zijn leuker
Op woensdag 27 november 2002 17:49 schreef Komakie het volgende:[..]
Jongetjes zijn net zo erg
Alleen we hadden het over meisjes dus......
quote:Nou, heb je msn dan?
Op woensdag 27 november 2002 17:19 schreef -Dalai- het volgende:[..]
te veel gedoe
En trouwens, tussen al die jongetjes opt balkon, stond ook een oma, hahaha!
quote:yep sinds kort! volgens mij kan je die toevoegen via m'n fotoboek pagina ? (anders even een mailtje sturen naar adres in profiel
Op woensdag 27 november 2002 18:02 schreef YvonnePonne het volgende:
Nou, heb je msn dan?
quote:echt waar? haha gaaf
En trouwens, tussen al die jongetjes opt balkon, stond ook een oma, hahaha!
quote:Oke, ik stuur je zo een meeltje, want dat knopje werkt niet echt..
Op woensdag 27 november 2002 18:07 schreef -Dalai- het volgende:[..]
yep sinds kort! volgens mij kan je die toevoegen via m'n fotoboek pagina ? (anders even een mailtje sturen naar adres in profiel
)
[..]echt waar? haha gaaf
quote:haha, of die oma die altijd roept dat je zo oud bent als je je voelt en nu door haar kleinkinderen werd gedwongen om dat te bewijzen
Op woensdag 27 november 2002 18:10 schreef YvonnePonne het volgende:[..]
Oke, ik stuur je zo een meeltje, want dat knopje werkt niet echt..
En over die oma, wij hadden al verzonnen dat zij de muzieklerares was die haar leerlingen elke keer naar iets anders meeneemt!
quote:Haha, ook cool!
Op woensdag 27 november 2002 18:13 schreef -Dalai- het volgende:[..]
haha, of die oma die altijd roept dat je zo oud bent als je je voelt en nu door haar kleinkinderen werd gedwongen om dat te bewijzen
Ik vond Disturbed wel redelijk, qualiteit was goed. Zo goed dat ik eigenlijk dacht dat het meer van een cassetterecorder was. Want het laaste nummer (Stuppified als ik me niet vergis), klonk het veel "live-er". En ook goed. Ze hadden ook geen andere intro's, langere solo's enz. Dat vind ik jammer. Als je een banda als Tool ziet/hoor/ervaart dan merk je echt wat LIVE is. Damn die gasten zijn echt gewoon goed!
Verder vond ik het publiek wel heel verschillend. Toen ik naar Incubus ging waren er alleen jongens en meisjes die 13 bijna 12 waren(nee niet andersom). Nu zag ik ook veel oudere mensen. Vond ze nogal rustig eigenlijk.
Wat ik ook jammer vond was dat ze zoveel vroegen om je handen/armen/oid uit te steken. En het aan het einde was er geen echt contact meer met het publiek.
De zaal is net als de Melkweg relatief klein en vanwege de hoge "kwaliteit" was het een goed vermaak. Ik heb 1 meisje gezien die helemaal ging flippen bij elk nummer, dat was best wel irri. Verder was er wel ook maar 1 (niet dezelfde) meisje waarvan ik vond dat ze ECHT boeiend was, voor de rest niet dus.
Vond de security ook kut.
Dus kortom, wel tevree en was met onze groep erg gezelli, dus voor herhaling vatbaar
quote:Ghe, welke van de 2 was ik?
Op woensdag 27 november 2002 18:26 schreef Dethroned het volgende:
Ik heb 1 meisje gezien die helemaal ging flippen bij elk nummer, dat was best wel irri. Verder was er wel ook maar 1 (niet dezelfde) meisje waarvan ik vond dat ze ECHT boeiend was, voor de rest niet dus.
ik was trouwens de enige met een Ozzy(ozzfest) shirt aan.(volgens mij). (want motorhead lag in de was..) en toen ik buiten liep werd ik nog onwijs aangehouden door een chick die mij kwam uitleggen dat ozzy Rulez.. hehe maar dat wist ik al offcourse.
quote:Ja die heb ik ook gezien!!
Op woensdag 27 november 2002 18:02 schreef YvonnePonne het volgende:En trouwens, tussen al die jongetjes opt balkon, stond ook een oma, hahaha!
stond aan de rechterkant (als je naar het podium keek)
enne... die vrouw die achter de bar stond (50+ met zwart haar) wilde mijn ID kaart zien toen ik een Vodka bestelde dat is me nog nooit gebeurt
edit: ff foutje rechtzetten
[Dit bericht is gewijzigd door BAZZA op 27-11-2002 20:45]
quote:hmmmm volgens mij heb ik jou gezien.....
Op woensdag 27 november 2002 19:02 schreef AntiChrist het volgende:
Het viel mij trouwens op dat er veel jonge kinderen waren bij Disturbed. was bij Ill Nino ook al zo niet dat ik me eraan erger ofzo vind het wel leuk die pikkies van 14 die uit hun dak gaan![]()
ik was trouwens de enige met een Ozzy(ozzfest) shirt aan.(volgens mij). (want motorhead lag in de was..) en toen ik buiten liep werd ik nog onwijs aangehouden door een chick die mij kwam uitleggen dat ozzy Rulez.. hehe maar dat wist ik al offcourse.
Zo "jah" dan heb ik toch iemand van Fok! gezien, zo "neej" dan was je niet de enige met je Ozzy shirt
quote:juist klopt ik stond achterin bij een tafeltje te hangen
Op woensdag 27 november 2002 20:26 schreef Komakie het volgende:[..]
hmmmm volgens mij heb ik jou gezien.....
Aan de voorkant wit shirt met grote rooie letters "OZZY" ?????
En bij Smogus stond je achterin met een paar andere gasten?Zo "jah" dan heb ik toch iemand van Fok! gezien, zo "neej" dan was je niet de enige met je Ozzy shirt
quote:als je een foto in het fotoboek zet kan k je herkennen
Op woensdag 27 november 2002 18:55 schreef YvonnePonne het volgende:[..]
Ghe, welke van de 2 was ik?
quote:Nopez.. damn was ik toch niet alleen.. (ben ook niet op balkon geweest
Op donderdag 28 november 2002 13:47 schreef hbuurt het volgende:
Ik heb ook nog iemand met een ozzy shirt op het balkon gezien tijdens disturbed, was jij dat ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |