Hi, het gaat hier om de original versie, dus de voorloper van de 1S. Deze variant heeft dan ook geen hartslagmeter.quote:
Klopt, daar staat nog een andere code inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:22 schreef iBenny het volgende:
Nice! Besteld
Zag de aanbieding op Facebook, met een andere kortingscode. Nu dus twee kunnen bestellen met deze korting
Kreeg overigens wel een mail Sherine (Riskcontrol) of het wel klopte dat ik er twee wilde. Hierop heb ik geantwoord dat het juist is. De eerste is verzonden, de tweede moet nog goedgekeurd worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:56 schreef Banggood het volgende:
[..]
Klopt, daar staat nog een andere code inderdaad.
Okey ik ga er even achteraan!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kreeg overigens wel een mail Sherine (Riskcontrol) of het wel klopte dat ik er twee wilde. Hierop heb ik geantwoord dat het juist is. De eerste is verzonden, de tweede moet nog goedgekeurd worden.
Dankjewelquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Okey ik ga er even achteraan!
-Edit: Hij wordt z.s.m. verzonden.![]()
Dat klopt, bij producten met een 'promo'logo kunnen geen codes worden gebruikt. Dan is het even wachten tot de promo over is. Staat als het goed is een tijd bij.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:52 schreef Miniem het volgende:
Kan hem niet bestellen met coupon omdat hij een promo heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |