SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Zwembadje bij die villa?quote:
Fransquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
had gelezen dat ze er nog veel frans spreken ook
ik kan 1 zinnetje (Welk zou dat nou zijnquote:
Ah je bent nog nooit in Frankrijk geweest maar je weet precies hoe het volk is. Verrassend welquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ik kan 1 zinnetje (Welk zou dat nou zijnhuehuehue) En Merci, Bonjour, Aurevoir (of zo) En Jemmapelle *insert mijn naam*
Dat is het wel
En mocht ik ooit naar Frankrijk gaan dan moet het met gebaren want die mensen verdommen het om Engels te spreken.
Nou, het is algemeen bekend dat die mensen het verdommen om Engels te spreken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah je bent nog nooit in Frankrijk geweest maar je weet precies hoe het volk is. Verrassend wel
Ik spreek het genoeg om een gesprek te voeren.quote:
Oh dat is wel fijnquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek het genoeg om een gesprek te voeren.
Maar mn vriendin spreekt het wel tamelijk vloeiend, dus laat haar alles gewoon praten hahahah
Jij bent daar te gast idioot.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou, het is algemeen bekend dat die mensen het verdommen om Engels te spreken.
Dan ben je in mijn ogen gewoon kut. Dat is een wereldtaal, iedereen (Nouja oke, behalve dan de Fransen en Spaansen en Italiaanse) Spreekt wel enigszins begrijpelijk Engels. Van wat ik mij nog kan herinneren, was ooit eens met m`n pa en ma in Frankrijk, m`n pa zei "Hello sir" Tegen iemand daar, en die werd aangekeken alsof hij water zag branden. Pas toen hij "Bonjour monsiour" Zei werd ie (In het Frans) geholpen.
Chinezen en Japanners praten ook geen woord Engels hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou, het is algemeen bekend dat die mensen het verdommen om Engels te spreken.
Dan ben je in mijn ogen gewoon kut. Dat is een wereldtaal, iedereen (Nouja oke, behalve dan de Fransen en Spaansen en Italiaanse) Spreekt wel enigszins begrijpelijk Engels. Van wat ik mij nog kan herinneren, was ooit eens met m`n pa en ma in Frankrijk, m`n pa zei "Hello sir" Tegen iemand daar, en die werd aangekeken alsof hij water zag branden. Pas toen hij "Bonjour monsiour" Zei werd ie (In het Frans) geholpen.
Klopt zeer zeker. Maar het gewoon vertikken om te praten als je "Hello Sir" Zegt, en wél praten als je diezelfde 2 woorden herhaalt in hun taal is gewoon arrogant. Zeker met die kop van die vent er toen bijquote:
De standaard zinnetjes / woordjes die zo`n beetje elke nederlander kan volgens mij ken ik wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder moet basis frans niet enorm moeilijk zijn, zeker als je Engels kan
Uh, zij merkt heus wel dat je een toerist bent hoor. dus veel meer dan het bedrag wat je moet betalen zal ze niet tegen je zeggenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De standaard zinnetjes / woordjes die zo`n beetje elke nederlander kan volgens mij ken ik wel.
Maar als ik ergens aan de kassa staat wat af te rekenen en die man/vrouw achter de kassa begint tegen mij te praten dan sta ik daar toch echt van![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |