abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze dinsdag 8 maart 2016 @ 01:17:50 #1
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_160508155

Welkom in het GRTD SC topic.

V: Klinkt heel leuk een SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Gingers (zonder ziel) worden echter ook getolereerd.

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij! Bagger users die komen bashen of wat dan ook worden uitgescholden en weggepest (grapje).

V: Mag ik hier elke plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van Fok! in gaat. (e.g. primaire en secundaire geslachtskenmerken of misschien zelfs tertiaire ...) Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!'en op het 'werk'. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Geen gezeik, kapen is wel toegestaan!

Statistieken

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn op de originele OP mee te posten. Deze vind je hier. Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)

U can't sit with us als je dit lijstje niet invult:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
pi_160508158
0% neerslagkans

Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  roze dinsdag 8 maart 2016 @ 01:18:40 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_160508162
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
0% neerslagkans

[ afbeelding ]
_O_ _O_
pi_160508167
Hallon Cajon Waterballon
  dinsdag 8 maart 2016 @ 01:20:29 #5
319979 Fok-it
All is well
pi_160508182
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
0% neerslagkans

[ afbeelding ]
Zwembadje bij die villa?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_160508187
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zwembadje bij die villa?
ja, van alle gemakken voorzien
pi_160508195
had gelezen dat ze er nog veel frans spreken ook
pi_160508200
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
had gelezen dat ze er nog veel frans spreken ook
Frans :') Mooie taal, maar het volk :r
  roze dinsdag 8 maart 2016 @ 01:22:00 #9
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_160508205
Ik ken denk ik 5 woorden Frans.
pi_160508214
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 01:22 schreef Amarantha het volgende:
ik kan 1 zinnetje (Welk zou dat nou zijn :') huehuehue) En Merci, Bonjour, Aurevoir (of zo) En Jemmapelle *insert mijn naam* :') Dat is het wel

En mocht ik ooit naar Frankrijk gaan dan moet het met gebaren want die mensen verdommen het om Engels te spreken.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 01:24:18 #11
319979 Fok-it
All is well
pi_160508222
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 01:23 schreef MrBradge het volgende:

[..]

ik kan 1 zinnetje (Welk zou dat nou zijn :') huehuehue) En Merci, Bonjour, Aurevoir (of zo) En Jemmapelle *insert mijn naam* :') Dat is het wel

En mocht ik ooit naar Frankrijk gaan dan moet het met gebaren want die mensen verdommen het om Engels te spreken.
Ah je bent nog nooit in Frankrijk geweest maar je weet precies hoe het volk is. Verrassend wel
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_160508240
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ah je bent nog nooit in Frankrijk geweest maar je weet precies hoe het volk is. Verrassend wel
Nou, het is algemeen bekend dat die mensen het verdommen om Engels te spreken.
Dan ben je in mijn ogen gewoon kut. Dat is een wereldtaal, iedereen (Nouja oke, behalve dan de Fransen en Spaansen en Italiaanse :') ) Spreekt wel enigszins begrijpelijk Engels. Van wat ik mij nog kan herinneren, was ooit eens met m`n pa en ma in Frankrijk, m`n pa zei "Hello sir" Tegen iemand daar, en die werd aangekeken alsof hij water zag branden. Pas toen hij "Bonjour monsiour" Zei werd ie (In het Frans) geholpen.
pi_160508241
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik spreek het genoeg om een gesprek te voeren.
Maar mn vriendin spreekt het wel tamelijk vloeiend, dus laat haar alles gewoon praten hahahah
  roze dinsdag 8 maart 2016 @ 01:26:59 #14
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_160508243
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik spreek het genoeg om een gesprek te voeren.
Maar mn vriendin spreekt het wel tamelijk vloeiend, dus laat haar alles gewoon praten hahahah
Oh dat is wel fijn _O_
pi_160508245
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 01:26 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Dan ben je in mijn ogen gewoon kut. Dat is een wereldtaal, iedereen (Nouja oke, behalve dan de Fransen en Spaansen en Italiaanse :') ) Spreekt wel enigszins begrijpelijk Engels. Van wat ik mij nog kan herinneren, was ooit eens met m`n pa en ma in Frankrijk, m`n pa zei "Hello sir" Tegen iemand daar, en die werd aangekeken alsof hij water zag branden. Pas toen hij "Bonjour monsiour" Zei werd ie (In het Frans) geholpen.
Jij bent daar te gast idioot.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 01:27:26 #16
319979 Fok-it
All is well
pi_160508247
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 01:26 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Chinezen en Japanners praten ook geen woord Engels hoor.
Maar dat volk zal je ook wel goed kennen dan
pi_160508255
Ik ga je een geweldige levenstip geven.
Als je ergens te gast bent, zorg dan dat je de taal op een niveau spreekt dat je de basiszinnetjes kan.
pi_160508258
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Jij bent daar te gast idioot.
Klopt zeer zeker. Maar het gewoon vertikken om te praten als je "Hello Sir" Zegt, en wél praten als je diezelfde 2 woorden herhaalt in hun taal is gewoon arrogant. Zeker met die kop van die vent er toen bij :r

Misschien veranderd mijn beeld als ik er wat langer heen ga, maar dat beeld van toen is mij voor altijd wel bijgebleven en is niet echt positief ..
pi_160508260
Ik heb namelijk in Frankrijk nog nooit een Fransman tegengekomen die niet over ging op Engels als ie dat kon als ik er niet uit kwam.
pi_160508273
Verder moet basis frans niet enorm moeilijk zijn, zeker als je Engels kan
pi_160508284
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder moet basis frans niet enorm moeilijk zijn, zeker als je Engels kan
De standaard zinnetjes / woordjes die zo`n beetje elke nederlander kan volgens mij ken ik wel.
Maar als ik ergens aan de kassa staat wat af te rekenen en die man/vrouw achter de kassa begint tegen mij te praten dan sta ik daar toch echt van :@ :@ :@ :?
pi_160508292
Ik kom er verder niet zo vaak.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 01:34:49 #23
319979 Fok-it
All is well
pi_160508302
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 01:32 schreef MrBradge het volgende:

[..]

De standaard zinnetjes / woordjes die zo`n beetje elke nederlander kan volgens mij ken ik wel.
Maar als ik ergens aan de kassa staat wat af te rekenen en die man/vrouw achter de kassa begint tegen mij te praten dan sta ik daar toch echt van :@ :@ :@ :?
Uh, zij merkt heus wel dat je een toerist bent hoor. dus veel meer dan het bedrag wat je moet betalen zal ze niet tegen je zeggen
pi_160508316
Ik kan het verder wel redelijk goed lezen.
Boeken zijn niet zoveel problemen.
pi_160508337
Mijn Russische vaardigheid is ook aan het verbeteren.
Kinderboeken gaan tegenwoordig best redelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')