Nou daar zit ik nou net helemaaaaal niet op te wachten hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:41 schreef whatdafuck het volgende:
Is een gloryhole niet iets voor je? Lekker anoniem aan een vreemde lul zuigen. Kan je vriendje heerlijk in je haar strelen terwijl je door een ander in je mondje wordt volgespoten. Wat moet je nou op zo'n seksparkeerplaats..
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:32 schreef biljet het volgende:
Na de triodiscussie waar eigenlijk uit kwam dat het voor mij niets toevoegde zijn wij toch op zoek naar nieuwe spanning. Wij zijn al lang bij elkaar en al vroeg begonnen met allerlei dingen die voor andere mensen pas erg laat komen of helemaal niet.
Het komt er dus eigenlijk op neer dat we beiden de spanning een beetje missen. Wij zijn onlangs samen naar een seksshop geweest waar een cinema bij was en waar wij wat rondgekeken hebben. De plek zelf sprak mij totaal niet aan maar het idee er achter wel. Sindsdien zijn wij op zoek naar nieuwe spanning. Mijn idee was zo'n seksbioscoop en die hij opperde een seksparkeerplaats.
Nu is het dus zo dat ik de thuistrio's geen toevoegende waarde op ons seksleven vond hebben, voor mijn gevoel lag dit aan de mannen die nooit mijn type waren of gewoon niet goed in bed waren. Ik werd gewoon niet geil van een man die totaal mijn type niet is en of er niets van bakt. Echter de hele setting in die shop/bios waar wij wat rondgekeken hebben wekte bij mij wel spanning op. Niet dat ik daar direct aan de gang wilde maar het voelde alsof het iets was dat niet hoorde en dat prikkelt mij altijd wel. Het zelfde met zo'n parkeerplaats, en ik zou dat op een juist moment wel eens willen proberen. Ik snap dat op beide plaatsen ook geen Brad Pitts en Jan Versteeghs komen maar kan mij voorstellen dat de spanning van een nieuwe plek mij wel genoeg kan opwinden om op zijn minst geil te worden van andere mannen erbij. Ik vind het ook heerlijk om mijn vriend door een man gepijpt te zien worden. Misschien ook wel door een vrouw maar om hem neukend met een andere vrouw te zien ben ik weer te jaloers. Ik richt mij bij de online speurtocht dus op bi plekken.
Zijn hier mensen die ervaring met zoiets hebben? Is het bijvoorbeeld gek om als stel op een gay-/bi parkeerplaats te komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |