Die optie was er niet, maar gelukkig loopt hier genoeg blauw.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:32 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Geen onderdeel van de topicreeks....
Ik heb er even voor gezorgd dat Harry jouw topicdeel aan de reeks heeft gekoppeld.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die optie was er niet, maar gelukkig loopt hier genoeg blauw.
Bedankt Elfletterig.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:34 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Ik heb er even voor gezorgd dat Harry jouw topicdeel aan de reeks heeft gekoppeld.
Ik zag in het vorige topic trouwens een hilarische grap van Elfletterig, al zeg ik het zelf:quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:34 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Ik heb er even voor gezorgd dat Harry jouw topicdeel aan de reeks heeft gekoppeld.
Ik heb geen idee hoe dat werkt.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:51 schreef moemoe het volgende:
Was die F1-manager vorig jaar een succes? En wie deed er toen ook mee?
Vertel me eens wat meer erover peepz.
Daar worden we blij vanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik geef deze topicje 5 koetjes
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik deed vorig jaar niet mee, lang geleden wel een keer en het is wel leuk hoor. Je moet het alleen wel actief bijhouden, maar dat is ook geen ramp want zoveel werk is het niet. Gewoon voor nu een zo goed mogelijk team samenstellen en dan per race kijken wat je kan aanpassen om meer punten binnen te halen.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:51 schreef moemoe het volgende:
Was die F1-manager vorig jaar een succes? En wie deed er toen ook mee?
Vertel me eens wat meer erover peepz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |