Je zult er geen spijt van krijgen!quote:
Geloof me, hier zit ook genoeg knoflook inquote:Op maandag 7 maart 2016 23:13 schreef Geralt het volgende:
De lekkerste maak je nog altijd gewoon zelf, want dan kan je er zoveel knoflook in tiefen als je wil
Geloof me, niet dus. Maak hem eens zelf. Het is heel makkelijk. Zelfs ik kan dat. Dat wil wat zeggen.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:15 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Geloof me, hier zit ook genoeg knoflook in
Recept?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geloof me, niet dus. Maak hem eens zelf. Het is heel makkelijk. Zelfs ik kan dat. Dat wil wat zeggen.
quote:Ingrediënten
ingrediënten: water, raapzaadolie, yoghurt, suiker, kruidenazijn (azijn, kruidenextract), azijn, gemodificeerd maiszetmeel, knoflook 2,3%, eigeel (scharrel), zout, specerijen 0,6% (komijn, kardemom, cayennepeper), peterselie, aroma, antioxidant e385.
Heb je de knoflook kebab van Calvé al geprobeerd?quote:
Dat denk ik inderdaad ja. Maar het maken van knoflooksaus laat ik liever aan professionals over.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:27 schreef RacerDKB het volgende:
Waarschijnlijk vind je het lekker omdat ze er kruiden als komijn aan toe hebben gevoegd. Dus als je zelf verse knoflooksaus maakt en er een lepeltje komijn doorheen tieft zal je het waarschijnlijk helemaal hemels vinden.
[..]
Probeer deze nouhou.quote:
Je kan ook zelf knoflookpoeder, komijn en peper bij die van Calve gooien als je hem extra hardcore wilt.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ja. Maar het maken van knoflooksaus laat ik liever aan professionals over.
Niet iedereen houdt denk ik van verse sauzen. Het gros van de mensen is gewend aan de sauzen van de supermarkt waar altijd genoeg suikers, toegevoegde aroma's en zout in zitten; bij knoflooksaus of pastasaus of mayonaise of wat dan ook.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:35 schreef Sarasi het volgende:
Gewoon de goedkoopste magere yoghurt halen, pot mayonaise, gehakte knoflook en wat bieslook. Ongeveer 50/50 yoghurt/mayo, maar je moet zelf even kijken hoe dik of vloeibaar je 'm wilt hebben. Net zoveel gehakte knoflook doorheen tyfen als je lekker vindt en voor het oog wat bieslook doorheen roeren. Veel goedkoper en veel lekkerder.
Ik vind hem nu perfect.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan ook zelf knoflookpoeder, komijn en peper bij die van Calve gooien als je hem extra hardcore wilt.
Heb ik nu, maar die kleine kutflessies zijn rap leeg, en die dop he, daar word ik gestoord vanquote:
Er zijn ook grotere flessenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb ik nu, maar die kleine kutflessies zijn rap leeg, en die dop he, daar word ik gestoord van
Het is heerlijk. En dan een zoete aardappel poffen in de oven, daarna over de lengte insnijden en de knoflooksaus erin gieten.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt denk ik van verse sauzen. Het gros van de mensen is gewend aan de sauzen van de supermarkt waar altijd genoeg suikers, toegevoegde aroma's en zout in zitten; bij knoflooksaus of pastasaus of mayonaise of wat dan ook.
Als die mensen dan een verse saus voorgeschoteld krijgen dan verwachten ze die bekende fabriekssaus, maar dat is het niet.
Maar je "recept" klinkt wel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |