Daaom is de discussie over de platte aarde interessant: die laat heel mooi zien hoe de argumentatie van een complotdenker tot stand komt.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Deze vraag wordt altijd tactisch genegeerd door Tingo.
Tot 'n aantal jaren terug heb ik altijd de maanlandingen geloven.quote:Op zondag 19 juni 2016 09:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
grappig inderdaad, verder niet relevant voor de discusssie.
[..]
gezien je reputatie zou je het zelfs niet geloofd hebbben als je opa een van de apollo-astronauten was geweest die naar de maan is gegaan.
Wat is er daarna fout gegaan?quote:Op zondag 19 juni 2016 15:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tot 'n aantal jaren terug heb ik altijd de maanlandingen geloven.
2 juni was er mooie aurora te zien op jupiter.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:42 schreef ATuin-hek het volgende:
https://www.nasa.gov/mission_pages/juno/main/index.html
Nog 16 uur
twitter:NASAJuno twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 05:54:09Engine burn complete and orbit obtained. I’m ready to unlock all your secrets, #Jupiter. Deal with it. reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:39 schreef Scrummie het volgende:
twitter:NASAJuno twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 05:54:09Engine burn complete and orbit obtained. I’m ready to unlock all your secrets, #Jupiter. Deal with it. reageer retweet
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:42 schreef ATuin-hek het volgende:
https://www.nasa.gov/mission_pages/juno/main/index.html
Nog 16 uur
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:39 schreef Scrummie het volgende:
Slimme vrouw. Mee eens.quote:Vivian geeft aan dat ze niet alle samenzweringstheorieën afwijst. "Ik ben me bewust van manipulaties door overheden, geheime diensten, bankiers etc. Maar beweringen dat de maanlanding nep was en mijn vader die in scène zetten, dat begrijp ik gewoon niet", aldus de 55-jarige filmmaakster.
En dus is de maanlanding fake? Zoiets?quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Niks slim aan. Natuurlijk zegt ze dat of ze weet niet beter en als ze het wel zou weten dan kan ze het met geen mogelijkheid hard maken want ze wordt voor gek versleten óf de mond gesnoerd. Wie weet plukt ze er nog vette vruchten van.
Bewijs!!quote:Op maandag 11 juli 2016 22:04 schreef Wombcat het volgende:
Meer op zijn plaats in het fake-maanlandingtopic, maar die zag ik niet direct en ik ben te lui om te zoeken
Filmpje wat aangeeft dat de beelden van de Maanbuggy op de maan bewijzen dat 'ie op de maan was, omdat het stof dat door de wielen wordt opgeworpen op aarde zich totaal anders zou gedragen vanwege de luchtweerstand.
Kwam 'm toevallig tegen.
Marketing is nu eenmaal duur.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:06 schreef Tingo het volgende:
Configure your mission.
Beste stuk –
'Destination'.
Lunar Orbit
Land on Lunar Surface
Delivery on Rover
https://www.astrobotic.com/configure-mission
Oh sure.
ajb nou zeg.
Met dank aan A Garden Fence voor de info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |