Hey crip bbyquote:Op maandag 7 maart 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
wasbak vullen en dan hele afwas met een borsteltje doen, en niet de spullen afspoelen.
nee ik ben wakker wanneer er iets boeiends gezegd word...of t nu over fatima of klaas gaat. alleen jij hebt die obsessie met afkomstenquote:Op maandag 7 maart 2016 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey waarom zei je dan niets toen xcchnogwat het had over Fatima of ben je net als modes op fok alleen wakker als het over joden en Nederlanders gaat?
Man vroegah toen je nog borstvoeding kreeg zoog je er wel vol op alsof er wodka uit de titties stroomde.quote:
was je er bij?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Man vroegah toen je nog borstvoeding kreeg zoog je er wel vol op alsof er wodka uit de titties stroomde.
Gr gr.
denk steeds dat jij Oberkuilie bentquote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Man vroegah toen je nog borstvoeding kreeg zoog je er wel vol op alsof er wodka uit de titties stroomde.
Gr gr.
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gr gr.
Ja snap dan wel dat je depri bentquote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar ga denk ik niet echt geen zin
dikke tittiesquote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gr gr.
Ja krijg er leuke complimenten overquote:Op maandag 7 maart 2016 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is het nog goedgekomen met je kapsel?
ja hele dag films kijken en drop eten op bedquote:Op maandag 7 maart 2016 21:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja snap dan wel dat je depri bent![]()
Gewoon lekker warm thuis blijven
Je mag dan een andere naam hebben, maar je bent nog net zo triest.quote:
Wauw kind wat ben je zuur vandaag. Echt geen zin in. Misschien dat Montelly je wilquote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik ben wakker wanneer er iets boeiends gezegd word...of t nu over fatima of klaas gaat. alleen jij hebt die obsessie met afkomsten
ja weenie beide wit en beginnen allebei met de letter Oquote:Op maandag 7 maart 2016 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aardbei
[..]
Is een kat en XOXO zo lastig om te onderscheiden
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry not sorry
[..]
Je mag dan een andere naam hebben, maar je bent nog net zo triest.
1. Ik vond jou zielig en daarom dm'de ik je.
2. Ik wou nooit wat met jou. Dat jij praten ziet als dat ik je leuk vind is niet mijn probleem. Ik vind jou niet leuk en ik heb je nooit leuk gevonden. Je bent überhaupt mijn type niet.
3. Waarom moet je weten dat ik trans ben als ik alleen een gesprek met je voer? Ik wou niet met je afspreken, ik wou niet met je daten, ik wou helemaal niks van je. Dan maakt dat geen ene fuck uit.
Kap nu eens met lullen over me en met je bullshit verhalen.
Zo ga ik ook door het levenquote:Op maandag 7 maart 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hele dag films kijken en drop eten op bed
Heerlijk op tijd zie ik.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry not sorry
[..]
2. Ik wou nooit wat met jou. Dat jij praten ziet als dat ik je leuk vind is niet mijn probleem. Ik vind jou niet leuk en ik heb je nooit leuk gevonden. Je bent überhaupt mijn type niet.
3. Waarom moet je weten dat ik trans ben als ik alleen een gesprek met je voer? Ik wou niet met je afspreken, ik wou niet met je daten, ik wou helemaal niks van je. Dan maakt dat geen ene fuck uit.
Juicy storyquote:Op maandag 7 maart 2016 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry not sorry
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |