Ik las vandaag dat vanuit de uk voorlopig niks meer buiten de landsgrenzen gestuurd word ivm de brexit en de lockdown... en wanneer dat weer wel kan zul je rekening moeten houden met btw bijbetaling boven de ¤22,- en invoerrechten boven ¤150,- bestelwaardequote:Op maandag 4 januari 2021 23:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nou moe... sale order UK gecancelled![]()
En dat is letterlijk het enige wat ik weet, via een automatische mail.
In die mail staat mijn adres als zijnde in de UK. Tijdens het bestellen heb ik dat driemaal moeten aanpassen, en blijkbaar nog niet aangekomen. Dus wellicht is dat de reden.
Ik heb er maar een mailtje aan gewaagd. Ook al omdat ik het wel erg kort door de bocht vind om je klant af te schepen met alleen de boodschap dat de order niet doorgaat.
Nu CC even in de gaten houden, daar staat het bedrag nog op gereserveerd.
Verrek... daar heb je een puntquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:56 schreef altootje86 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat vanuit de uk voorlopig niks meer buiten de landsgrenzen gestuurd word ivm de brexit en de lockdown... en wanneer dat weer wel kan zul je rekening moeten houden met btw bijbetaling boven de ¤22,- en invoerrechten boven ¤150,- bestelwaarde
Ja kut is dat. Nu ga ik dus ook niet meer bij Whittard bestellen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:56 schreef altootje86 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat vanuit de uk voorlopig niks meer buiten de landsgrenzen gestuurd word ivm de brexit en de lockdown... en wanneer dat weer wel kan zul je rekening moeten houden met btw bijbetaling boven de ¤22,- en invoerrechten boven ¤150,- bestelwaarde
Nee, nietquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:13 schreef quirina het volgende:
Bath&body works is nu ook in Nederland. Wisten jullie dat?
https://bathandbodyworks.com.nl/
Dat zijn de goede dealsquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dream Cream (grote pot) gekocht met 50% korting
Mooie tas!quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zak is er.
215 gram Sleepy
665 gram Orange
Golden wonder bath bomb
Dirty shampoo bar
Golden pear zeep
I want a Hippopotamus bath bomb
en een Hello Georgeous kado box!
Jaaaaa zeker!quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, niet
YES
Ik vond dit zo'n heerlijke winkel toen wij in de VS op vakantie waren
Nee gewoon in Wijnegem Shopping Center (B) gekocht.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:01 schreef Arizona het volgende:
Dat zijn de goede deals![]()
Ik vind Dream Cream heel fijn. Verzacht en herstelt heel snel bij een gevoelige huid.
In Duitsland besteld?
Ah okquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee gewoon in Wijnegem Shopping Center (B) gekocht.
Laatste tijd droge benen, Dream Cream en hup, gedaan met de jeuk
Yes, had het ook al gezienquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:13 schreef quirina het volgende:
Bath&body works is nu ook in Nederland. Wisten jullie dat?
https://bathandbodyworks.com.nl/
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:21 schreef altootje86 het volgende:
Op de Oostenrijkse site (.at) is nog heel veel sale!10.95 verzendkosten naar Nederland, maar met de kortingen heb je dat er al snel uit denk ik. Ik heb er zelf toch ook maar een bestelling uitgegooid
De website is misschien aan het eikelen, want ik zie er veel meer.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:42 schreef agenda het volgende:
Gaan de badbombs uit het assortiment? Ik was aan het kijken voor moederdag online en er staan er maar 2 op de website. Of is dit een brexit dingetje? Weet iemand hoe het in de winkels is.
Het lag aan de website inderdaad nu staan er veel meer op gelukkig.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De website is misschien aan het eikelen, want ik zie er veel meer.
Ik was benieuwd of het morgen weer zou beginnen, maar vorig jaar dus een paar dagen laterquote:
Same herequote:Op zaterdag 25 december 2021 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het van vorig jaar nog lang niet op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |