Heb jij een beetje knaken?quote:Op maandag 7 maart 2016 15:20 schreef Le_Professeur het volgende:
ze gebruikt je dus alleen voor de knaken man, laat het gewoon los en stop ermee.
Netjes.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komend seizoen zijn alle Formule 1-races live te zien op het open kanaal van Ziggo Sport, die alle Ziggo klanten gratis kunnen ontvangen, zo heeft Ziggo bekend gemaakt.
Ziggogod
Moet toegeven dat ik meer aan m'n buuv' heb. Maar 'ns kijken hoe ik het ga aanpakken.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:20 schreef Le_Professeur het volgende:
ze gebruikt je dus alleen voor de knaken man, laat het gewoon los en stop ermee.
Kijk ook nooit hele races tbh, duurt me te lang. Op sommige banen gebeurt er niets, Monaco is dan wel leuk met stratencircuit waar Max vorig jaar fantastisch was tot zijn crashquote:Op maandag 7 maart 2016 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Netjes.
Ik keek het eerst nooit, veel te saai. Nu met Maxje wil ik het wel weer een kansje geven
mooi.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komend seizoen zijn alle Formule 1-races live te zien op het open kanaal van Ziggo Sport, die alle Ziggo klanten gratis kunnen ontvangen, zo heeft Ziggo bekend gemaakt.
Ziggogod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |