Ze oogt wel mager ja. Ach ja we zullen zien. Of het street pro gaat zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt, dit model is zelf gewoon plat.
wel een hele mond vol zegquote:Op maandag 7 maart 2016 16:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dat noem ik fluorantimoonzuur
gewoon beetje slutty tochquote:Op maandag 7 maart 2016 16:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ze oogt wel mager ja. Ach ja we zullen zien. Of het street pro gaat zijn.
Je hebt geslaagd sluttty en niet geslaagd sluttyquote:
NS is altijd kut. -4 reeten.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:00 schreef Chai het volgende:
Trein vertragingNu heb ik minder dan een half uur om te eten en de hont uit te laten en dan op de fiets naar een kutcursus.
Laat de hond dan maar binnen schijten voor een keer moet kunnen.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:00 schreef Chai het volgende:
Trein vertragingNu heb ik minder dan een half uur om te eten en de hont uit te laten en dan op de fiets naar een kutcursus.
Doorbijten. Seizoen 2 wordt beter.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
3 aflveringen black sails gezien, ben wel enigszins geintresseerd in de 4e
even iets halen op het treinstation dan toch?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:00 schreef Chai het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2016 17:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Laat de hond dan maar binnen schijten voor een keer moet kunnen.
wees blij dat je niet door slinksen die zich ongevraagd bemoeien met je in de treinquote:Op maandag 7 maart 2016 17:00 schreef Chai het volgende:
Wat is er nu echt gebeurd. Waarom ben je zo bozig.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wees blij dat je niet door slinksen die zich ongevraagd bemoeien met je in de trein
nou he, nu jij nogquote:Op maandag 7 maart 2016 17:01 schreef Neverknown het volgende:
Is wel lekker lang licht al he jongens en meiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |