Ik had heel de planet hulk storyline gedownload op mijn telefoon toen ik met ze op vakantie was.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
neem wel gewoon graphic novel mee op vakantie
en ik heb geen meid dus ook geen schoonouders
had 2 weken terug in duitsland gewoon lappie meegenomenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had heel de planet hulk storyline gedownload op mijn telefoon toen ik met ze op vakantie was.
God wat was ik daar dankbaar voor.
Ik kijk wel uitquote:Op maandag 7 maart 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Als ik vanavond laat niet hier reageer dan moeten jullie 112 bellen.
Is iets heel anders. Strips neigt meer naar film kijken imo.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen strips over boeken kunnen verkiezen
Personal preferencequote:Op maandag 7 maart 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen strips over boeken kunnen verkiezen
Wat vind je er leuker aan dan? Dat het grafischer is ofzo?quote:
Nou zegquote:Op maandag 7 maart 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Als ik vanavond laat niet hier reageer dan moeten jullie 112 bellen.
Vind de inhoud ook nooit zo boeiend en oppervlakkig blijven. Maar dat ligt misschien aan mijquote:Op maandag 7 maart 2016 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Is iets heel anders. Strips neigt meer naar film kijken imo.
oaquote:Op maandag 7 maart 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je er leuker aan dan? Dat het grafischer is ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:KimKardashian twitterde op maandag 07-03-2016 om 09:11:38When you're like I have nothing to wear LOL https://t.co/UlSLZb1fp1 reageer retweet
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Saai is gewoon kwestie van onderwerp kiezen wat je interessant vind tochquote:Op maandag 7 maart 2016 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oa
heb met boeken altijd moeite om mijn aandacht erbij te houden (het is te saai) en met strips heb ik daar geen last van
Korte sketches zijn soms wel grappig.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind de inhoud ook nooit zo boeiend en oppervlakkig blijven. Maar dat ligt misschien aan mij
Hangt er natuurlijk helemaal net vanaf wat je leest.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind de inhoud ook nooit zo boeiend en oppervlakkig blijven. Maar dat ligt misschien aan mij
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik word hier toch zo treurig van he
Smerig vies wijf jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:KimKardashian twitterde op maandag 07-03-2016 om 09:11:38When you're like I have nothing to wear LOL https://t.co/UlSLZb1fp1 reageer retweet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |