we moeten hier aardig zijn tegen nieuwe mensen.quote:
Ik ben niet eens nieuwquote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we moeten hier aardig zijn tegen nieuwe mensen.
totdat ze kut blijken te zijn, dan natuurlijk niet meer.
ik noem geen namen
Fyfy?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we moeten hier aardig zijn tegen nieuwe mensen.
totdat ze kut blijken te zijn, dan natuurlijk niet meer.
ik noem geen namen
Ligt aan jou dat je er iets achter zoekt als iemand vriendelijk doet tegen een ander hoor.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ligt aan jou dat je er iets achter zoekt als iemand vriendelijk doet tegen een ander hoor.
Zou?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haar relatie is uit, ik zou haar je nummer DM'en Dima.
Neh, dat geeft zo'n administratieve rompslomp. Gewoon laten posten en kijken hoe het loopt.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Beter laten we nieuwelingen een formulier invullen. Dat beoordelen we en aan de hand daarvan wordt bepaalt of ze mogen posten of niet.
Puik plan
Als en dan, okay. Als en of, okay. Me en mijn/m'n, okay. Maar dat?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Krijgen we misschien schitterende verhalen van Dima hier over genante whatsappgesprekken
dit is ook wel zo een grappig iets vind ikquote:Op maandag 7 maart 2016 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haar relatie is uit, ik zou haar je nummer DM'en Dima.
och armequote:Op maandag 7 maart 2016 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk is het leven gewoon hopeloos.
Het is of relatie of FOK!, beide kut
Je doelt op 'zou'?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als en dan, okay. Als en of, okay. Me en mijn/m'n, okay. Maar dat?
liiszle?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dit is ook wel zo een grappig iets vind ik
foksters die na relatiebreuk opeens weer op fok komen posten
in US valt dit ook op, jaren van absentie en opeens allemaal pics en dan ook explicitiet tussendoor vermelden dat relatie uit is![]()
ff die selfesteem boosten ja toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |