Echt hè, Fernandes had een hoger niveauquote:Op maandag 7 maart 2016 13:00 schreef Kurovski het volgende:
Wat lees ik nou toch weer allemaal? Jezus man.
hmm nee denk het nietquote:Op maandag 7 maart 2016 12:58 schreef zG. het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je actrices herkend aan de vorm van haar lipjes of haar gapende kont? Zonder er een hoofd bij te zien, dus.
Ja, zo`n plastic geval word dat dan denk ikquote:Op maandag 7 maart 2016 13:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
rip
Misschien een piemel laten aanmeten bij de dokter
Etto durft het niveau niet meer te peilen, zo laag is hetquote:
Is zo'n poesje dan een innie of een outie? Zag het er een beetje uit als een lekker sappig hamburgertje?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hmm nee denk het niet
al zou ik 1 meisje van chaturbate wel herkennen aan haar lipjes, echt een heel aesthetisch poesje om te zien, ze lijkt ook nog eens bizar veel op treinmeisje tering hejmn favoriet ook
Ja, waar is etto eigenlijk?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Etto durft het niveau niet meer te peilen, zo laag is het
Ik denk dat hij bijna blind is geworden van zulke troep hierquote:Op maandag 7 maart 2016 13:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Duplo.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil een verjaardagscadeautje kopen voor een 2-jarig meisje
ze heeft wel iets met auto's dus ik dacht ik wil een van deze drie kopen
[ afbeelding ]
deze rijdt zelf als je op dat poppetje drukt
[ afbeelding ]
diverse geluidseffecten en je kan zelf dingen inspreken
[ afbeelding ]
geluidseffecten
WIJ GEBRUIKEN KOMMA'S EN GEEN PUNTEN, VIEZE AMERIKAAN.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zitten nu op 0.15 Kelvin
een innie en mooi blank/rozequote:Op maandag 7 maart 2016 13:03 schreef zG. het volgende:
[..]
Is zo'n poesje dan een innie of een outie? Zag het er een beetje uit als een lekker sappig hamburgertje?
Zal ik even USD1,000,000.00 op je rekening storten?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:05 schreef zG. het volgende:
[..]
WIJ GEBRUIKEN KOMMA'S EN GEEN PUNTEN, VIEZE AMERIKAAN.
Komt door werk en studiequote:Op maandag 7 maart 2016 13:05 schreef zG. het volgende:
[..]
WIJ GEBRUIKEN KOMMA'S EN GEEN PUNTEN, VIEZE AMERIKAAN.
Oh, het kan nog verder dalen dusquote:Op maandag 7 maart 2016 13:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zitten nu op 0.15 Kelvin
Dat laatste snap ik niet helemaal... Kun je dat uitleggen?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
een innie en mooi blank/roze
niet alsof ze verkeerd dr poepert afveegt als je begrijpt wat ik bedoel
onaardig zegquote:Op maandag 7 maart 2016 12:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha nou meid 't is wat xD!
sommige hebben van die vieze zwart/bruine schaamlippen, is net alsof ze na het schijten naar de vagina toe afvegen in plaats van andersomquote:Op maandag 7 maart 2016 13:14 schreef zG. het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik niet helemaal... Kun je dat uitleggen?
ja hoe moet ik dat nou wetenquote:Een innie is toch zo... plat en karakterloos, no?
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:00 schreef Kurovski het volgende:
Wat lees ik nou toch weer allemaal? Jezus man.
Let maar niet op hem hij is depressief.quote:
Heb je daar mss een foto van, weet niet wat je bedoeltquote:Op maandag 7 maart 2016 13:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sommige hebben van die vieze zwart/bruine schaamlippen, is net alsof ze na het schijten naar de vagina toe afvegen in plaats van andersom
[..]
ja hoe moet ik dat nou wetenwel esthetischer vind ik
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je daar mss een foto van, weet niet wat je bedoelt
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:15 schreef Catkiller het volgende:
Hey Dima als je in een vrouw of man komt
Gewoon een serieuze vraag hoor. Ik weet dat het een vergezocht scenario is maar toch.quote:
Zekers, mooi zonnetjequote:Op maandag 7 maart 2016 13:20 schreef Kurovski het volgende:
Iemand al buiten geweest? Prima weertje vandaag.
5 minuten maarquote:Op maandag 7 maart 2016 13:20 schreef Kurovski het volgende:
Iemand al buiten geweest? Prima weertje vandaag.
Niks geloven wat andere FOK!sters zeggen.quote:
Alsof jij nooit per ongeluk je eigen mannenpap in je snor krijgt.quote:
ja gewoon een leven hahaquote:Op maandag 7 maart 2016 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welkom.
waarom was je een jaar van fok? had je een ban? of een leven?
Denk je niet zo van 'als die van mij naar wasmiddel en bleek ruikt, is die van haar vast ook niet al te smakelijk'? Zo van 'okay, daar kom ik alleen maar met mijn penis in de buurt, wil geen vieze handen krijgen'?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sommige hebben van die vieze zwart/bruine schaamlippen, is net alsof ze na het schijten naar de vagina toe afvegen in plaats van andersom
[..]
ja hoe moet ik dat nou wetenwel esthetischer vind ik
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof jij nooit per ongeluk je eigen mannenpap in je snor krijgt.
relatie uitquote:Op maandag 7 maart 2016 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, en dat ben je weer kwijt geraakt?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welkom.
waarom was je een jaar van fok? had je een ban? of een leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |