Mastercard ontkend ook dat die mensen boardmembers waren of zijnquote:Op maandag 7 maart 2016 12:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je zou een factcheck kunnen doen door een mailtje naar Mastercard te sturen hierover
Als het een scam is denk ik dat die mensen hun namen hier niet graag aan verbonden zien.
Peter word dan ook niet als een "voormalig" lid van het board voorgesteld.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:41 schreef MaGNeT het volgende:
Ik durf wel aan dat Mastercard niets weet van Peter Kolar.
Ik meet mij deze houding aan in de hoop dat iemand dit volledig onderuit trapt met feiten en niet met alleen maar vermoedens of ongefundeerde gevoelens. Op internet zie je vooral Als dit zo is, dan moet dat wel zo zijn Ik hoop op wat definitievere opbrengsten aangaande gegevens.quote:Of je bent ineens ontzettend naïef, of je hebt een belang hierin.
Dit soort scams ruik je normaal al van een kilometer afstand.
Dat meen je niet? Je verwijst naar een website die alleen maar posts maakt als:quote:Op maandag 7 maart 2016 12:16 schreef hottentot het volgende:
http://www.skookumstreet.com/likesxl-real-or-scam/
Schiet er gerust gaten in, maar doe dit dan wel met feiten en niet met vermoedens of je onderbuik.
Dat is al wat genuanceerder dan je eerdere bewering dat dit "eerlijk en legaal" zou zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Peter word dan ook niet als een "voormalig" lid van het board voorgesteld.
[..]
Ik meet mij deze houding aan in de hoop dat iemand dit volledig onderuit trapt met feiten en niet met alleen maar vermoedens of ongefundeerde gevoelens. Op internet zie je vooral Als dit zo is, dan moet dat wel zo zijn Ik hoop op wat definitievere opbrengsten aangaande gegevens.
Maar mijn opstelling heeft wel gezorgd voor het verder zoeken naar bewijzen i.p.v. vermoedens en geroddel herhalen.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is al wat genuanceerder dan je eerdere bewering dat dit "eerlijk en legaal" zou zijn.
quote:Op maandag 7 maart 2016 12:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar mijn opstelling heeft wel gezorgd voor het verder zoeken naar bewijzen i.p.v. vermoedens en geroddel herhalen.
Mede hierdoor is nu de facebook link geplaatst waarin Mastercard de beweringen onderuit haalt, en we ook feitelijk kunnen aantonen dat dit niet deugt.
Met zijn allen roepen dat het onzin is, is zo goed als altijd wel correct. Maar is het feitelijk...
quote:Op maandag 7 maart 2016 11:58 schreef hottentot het volgende:
[..]
2 van de 3 bazen van dit clubje zijn al jarenlang boardmembers van Mastercard, daarbij geniet dit de volste steun van Mastercard en zijn er vergunningen door de Zwitserse overheid afgegeven.
Er is veel rotzooi op het web, maar dit clubje is wel eerlijk en legaal.
Is op zich een goeie houding, maar in dit geval niet. Als jij door een Nigeriaanse prins gevraagd wordt om 10.000 euro over te maken zodat hij de notariskosten van z'n erfenis kan betalen, waarna jij 100.000 euro terug zal krijgen, trap jij daar dan in? Denk jij dan "goh, als ik de naam van die prins Google komt er niet naar voren dat het een oplichter is, seems legit"?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar mijn opstelling heeft wel gezorgd voor het verder zoeken naar bewijzen i.p.v. vermoedens en geroddel herhalen.
Mede hierdoor is nu de facebook link geplaatst waarin Mastercard de beweringen onderuit haalt, en we ook feitelijk kunnen aantonen dat dit niet deugt.
Met zijn allen roepen dat het onzin is, is zo goed als altijd wel correct. Maar is het feitelijk...
Er is natuurlijk een verschil tussen een Nigeriaanse prins die zijn geld niet beschikbaar zou kunnen makenquote:Op maandag 7 maart 2016 12:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Is op zich een goeie houding, maar in dit geval niet. Als jij door een Nigeriaanse prins gevraagd wordt om 10.000 euro over te maken zodat hij de notariskosten van z'n erfenis kan betalen, waarna jij 100.000 euro terug zal krijgen, trap jij daar dan in? Denk jij dan "goh, als ik de naam van die prins Google komt er niet naar voren dat het een oplichter is, seems legit"?
Ik zie niet in hoe MLM "eerlijk" is. Legaal wellicht, maar eerlijk niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen een Nigeriaanse prins die zijn geld niet beschikbaar zou kunnen makenen een bedrij wat aanhaakt op een markt waarin zowel eerlijke als fraudeleuze bedrijven hun geld verdienen, daarbij was er in dit geval dusdanig veel informatie beschikbaar welke te controleren is dat er in dit geval een onomstotelijke conclusie uit diende te rollen.
Eerlijk als in dat het bedrijfsmodel word gecommuniceerd zoals het is.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe MLM "eerlijk" is. Legaal wellicht, maar eerlijk niet.
Heb vroeger ook wel eens meegedaan aan zo'n Euroclix achtige constructie.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Eerlijk als in dat het bedrijfsmodel word gecommuniceerd zoals het is.
Er zijn namelijk ook klikbedrijven die wel geld uitbetalen voor dingen als reclame's klikken of mailtjes lezen, het is een schimmige handel waarbij wel of geen fraude op voorhand soms lastig te onderscheiden is.
Ben je al miljonair?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:56 schreef Rilana80 het volgende:
Zo eigenwijs als ik ben toch maar gestart enkele maanden geleden en het werkt goed tot nu toe. Ik kwam dit artikel tegen waar het verhaal van Peter en Mastercard uit de wereld word geholpen https://likesxl.nl/likesxl-review/
Zijn er inmiddels al meer mensen die hier gebruik van maken (zowel positief als negatief)?
Genieten die website. Mijn favoriete passage:quote:Op zondag 12 juni 2016 17:56 schreef Rilana80 het volgende:
Zo eigenwijs als ik ben toch maar gestart enkele maanden geleden en het werkt goed tot nu toe. Ik kwam dit artikel tegen waar het verhaal van Peter en Mastercard uit de wereld word geholpen https://likesxl.nl/likesxl-review/
Zijn er inmiddels al meer mensen die hier gebruik van maken (zowel positief als negatief)?
Inval en uitbetalingen zijn bevroren. O ja.. Geen paniek want de 10 miljoen die op de rekening staat is nog niet uitgegeven aan dure auto's. Een screenshot kan dat bewijzen.quote:Zoals jullie weten is er een inval geweest bij LikesXL door een internationale opsporingsorganisatie, in zo’n situatie is er dan ook de lokale politie bij aanwezig en wordt de bankrekening van Setimo geblokkeerd. Vandaar dat de uitbetalingen nu niet mogelijk zijn tijdens het onderzoek. Vervolgens hebben beide partijen een diepgaand onderzoek gedaan. De internationale opsporingsorganisatie kwam op bezoek vanwege mogelijke creditcard fraude en de verdenking dat er mogelijk leden binnen LikesXL zijn die banden hebben met een terroristische organisatie.
Ja want een screenshot faken kan natuurlijk nooitquote:Op zondag 12 juni 2016 21:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Genieten die website. Mijn favoriete passage:
[..]
Inval en uitbetalingen zijn bevroren. O ja.. Geen paniek want de 10 miljoen die op de rekening staat is nog niet uitgegeven aan dure auto's. Een screenshot kan dat bewijzen.
quote:In principe is dus alles in orde, alles staat op groen. We wachten dus alleen tot alles vrijgegeven wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |