quote:
Dan ben je lang bezig geweest...quote:
Ben ook in NY gweest, vertelquote:Op woensdag 9 maart 2016 04:24 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Doet me altijd aan m'n herinneringen in New York denken
Ik was 13 toen ik er voor het eerst kwam, Empire State beklommen, Times Square bezocht, op een 'oud' (Amerikaans begrippen) verhoogd treinspoor gelopen, boottocht rondom Manhattan, en vast nog wel meer wat ik niet meer weet. Afgelopen augustus weer bezocht en het blijft me verbazen wat een enorme stad het toch is.quote:
Ik was er 2 jaar geleden in oktober, met mn ma en mn oudste zus. Top of the Rock bezocht, Times Square ook uiteraard. We waren daar een week via Airdnb een adresje geregeld in Brooklyn. Veel gedoe zeg met de metro!quote:Op woensdag 9 maart 2016 04:47 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik was 13 toen ik er voor het eerst kwam, Empire State beklommen, Times Square bezocht, op een 'oud' (Amerikaans begrippen) verhoogd treinspoor gelopen, boottocht rondom Manhattan, en vast nog wel meer wat ik niet meer weet. Afgelopen augustus weer bezocht en het blijft me verbazen wat een enorme stad het toch is.![]()
Wat zijn jouw ervaringen in New York?
Met de metro reizen in New Yorkquote:Op woensdag 9 maart 2016 04:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik was er 2 jaar geleden in oktober, met mn ma en mn oudste zus. Top of the Rock bezocht, Times Square ook uiteraard. We waren daar een week via Airdnb een adresje geregeld in Brooklyn. Veel gedoe zeg met de metro!
Je kan toch niet in NY geweest zijn zonder gebruik te maken va de metro?quote:Op woensdag 9 maart 2016 04:59 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Met de metro reizen in New YorkDan zie je toch niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |