haha...sama is beterquote:Op maandag 7 maart 2016 03:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja. boeit me vrij weinig wat ik zelf naar binnen werk, maar bij m'n vriendin maak ik me daar wel sneller zorgen om
goed nummerquote:
trustequote:
boeit mij verder niet hoor, maar er staat bij t reactieveld dat het een privéforum isquote:
mja, privé in de zin dat je het niet kunt zien als je niet bent ingelogdquote:Op maandag 7 maart 2016 04:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeit mij verder niet hoor, maar er staat bij t reactieveld dat het een privéforum is
dat zou kunnen idd, al heeft fb die melding dan weer niet en abo bijvoorbeeld welquote:Op maandag 7 maart 2016 04:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mja, privé in de zin dat je het niet kunt zien als je niet bent ingelogd
net als FB volgens mij
nee tuurlijk nie drugs zijn voor skklsquote:
mja, ik heb iig niet meegekregen dat het zo besloten is als kpd of kelquote:Op maandag 7 maart 2016 04:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat zou kunnen idd, al heeft fb die melding dan weer niet en abo bijvoorbeeld wel
maar goed, lkkr boeie ook
ja je hebt geen drugs nodig om wazig te zijn, zie sommige usersquote:Op maandag 7 maart 2016 04:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee tuurlijk nie drugs zijn voor skkls
quote:Op maandag 7 maart 2016 04:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee tuurlijk nie drugs zijn voor skkls
hehehequote:Op maandag 7 maart 2016 04:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja je hebt geen drugs nodig om wazig te zijn, zie sommige users
voel me aangesproken Gquote:Op maandag 7 maart 2016 04:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja je hebt geen drugs nodig om wazig te zijn, zie sommige users
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |