Tegenwoordig verkrampt mijn hand zo snel als ik veel moet schrijvenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Begin van tentamen schrijf ik echt vet netje en op het einde schrijf ik alsof ik 10 liter absinthe en paar pilletjes achter de kiezen heb.
Gefeliciteerd Chloroquote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Chloroform het volgende:
Ik had het er vanavond nog over en gvd ik ben zojuist tante geworden
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gefeli CholoNeefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Jij mag hetquote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe normaal HPLC
Echt hoor ik ga je TR'en
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Chloroform het volgende:
Aaahw, neefje of nichtje?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Chloroform het volgende:
wat, moeten we normaal doen tegen hermann?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan moet ik normaal doen tegen Hermann
man man man
Energie boost totenmet natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2016 00:23 schreef Chloroform het volgende:
Echt no way dat ik nu nog kan slapen eh
Gewoon scriptje schrijven en elkaar negerenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, moeten we normaal doen tegen hermann?
hoe moeten hermann en ik dan ooit nog communiceren
Ik heb al een neefje van bijna 11 en hij is gek op me en hij mag later voetballen met z'n neefje terwijl ik taarten bakquote:Op maandag 7 maart 2016 00:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helemaal fantastisch![]()
Je gaat later toch wel voetballen met hem
hehehequote:Op maandag 7 maart 2016 00:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon scriptje schrijven en elkaar negeren
Dat is niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, moeten we normaal doen tegen hermann?
hoe moeten hermann en ik dan ooit nog communiceren
Ik kan natuurlijk niet als onvaste bezoeker van KLB SC en GRTD nalaten om jou te felicitereren.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Chloroform het volgende:
maar onze hele dynamiek bestaat uit gemeen doen tegen elkaarquote:
Dat gaat nog wel 5 jaar duren.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we een mini ama verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |