Hij kwam me wel bekend voor, maar nu weet ik wie hij is!quote:Op maandag 21 maart 2016 22:03 schreef Berkery het volgende:
Ik herkende Conway niet meteen, hij speelt ook in The Killing, maar daar heeft hij een heel andere rol
Ik moest ook even zoeken in mijn geheugen.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:03 schreef Berkery het volgende:
Ik herkende Conway niet meteen, hij speelt ook in The Killing, maar daar heeft hij een heel andere rol
SPOILER: Eind aflevering 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:45 schreef Drankster het volgende:
Dat was niet nieuw toch, frank mocht de reporter doen in S1SPOILER: Eind aflevering 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holder! Geniale rol.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:03 schreef Berkery het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:48 schreef Gezicht het volgende:
Zojuist S04 afgekeken, fantastisch seizoen weer met een paar eckte kippenvelmomentjes.Beste aflevering van het seizoen, en misschien wel de hele serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel het idee dat seizoen 5 het laatste seizoen van de Underwoods en dus waarschijnlijk van de serie gaat worden. Nog langer rekken zou de serie afbreuk doen.
[ Bericht 3% gewijzigd door TheVulture op 01-04-2016 11:47:31 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
2x volgens mij.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:03 schreef Swollinski het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft Frank het hele seizoen niet één keer met zijn ring op de tafel getikt?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Dit seizoen is zoveel beter dan seizoen 3. Vooral omdat er weer echt een strijd gaande is op verschillende vlakken.
Ellen Berstyn is geweldig als de moeder van Claire.
S05 de verkiezingsstrijd, S06 de downfall, fin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel het idee dat seizoen 5 het laatste seizoen van de Underwoods en dus waarschijnlijk van de serie gaat worden. Nog langer rekken zou de serie afbreuk doen.Laffe huichelaar
Ze zitten nu al zo kort op de verkiezingen dat ik me afvraag of je er 13 afleveringen mee kunt vullenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
S05 de verkiezingsstrijd, S06 de downfall, fin.
Ik denk dat je wel zal genieten van seizoen vier, zeker de tweede helftquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:35 schreef Jinkx het volgende:
In drie weken heb ik drie seizoenen er doorheen gejaagd. Seizoen drie vond ik niet zosterk.
Claire en Frank fascineren mij bijna, qua acteren en chemie: beiden vind ik geknipt voor hun rol. Ik ga beginnen aan seizoen vier en ik hoop alleen dat het niet zoveel over dat relatiegekonkel gaat.
Nou, dat bleek. Ik zou het zo jammer vinden als ze verlieznquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:41 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel zal genieten van seizoen vier, zeker de tweede helft
Ja dat vind ik ook erg knap van de serie. Ik word continu heen en weer geslingerd tussen aan de ene kant willen zien hoe de Underwoods het boeltje belazeren en op slinkse wijze aan de macht komen/blijven en aan de andere kant gerechtigheid willen en het kaartenhuis ineen zien storten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 07:21 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Nou, dat bleek. Ik zou het zo jammer vinden als ze verlieznSuf dat zo'n onsympathiek en roekeloos stel je toch veel gunt in die serie.
De eindscene was geweldig.
Nog niet bekend. Zal wel ergens rond Maart 2017 zijn, afgaande op eerdere release dates.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:54 schreef Roland_Deschain het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |