Basketball is leuker dan steeds hetzelfde grapje elk toernooiquote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sinds wanneer boycot jij de niet uitmelk shit
Basketball is een Amerikaans gedrocht, excuses.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Basketball is leuker dan steeds hetzelfde grapje elk toernooi
Voetballers zijn mietjes vergeleken met hunquote:Op zondag 6 maart 2016 23:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Basketball is een Amerikaans gedrocht, excuses.
Ik begrijp hieruit dat je spelling en uitspraak niet kunt onderscheiden?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Owh.. De ironie in combinatie met deze TT
Voetbal is ook een wijvensport (geworden)quote:Op zondag 6 maart 2016 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voetballers zijn mietjes vergeleken met hun
Voetballers huilen al als ze om de 3 dagen moeten spelenquote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voetbal is ook een wijvensport (geworden)
Vanmiddag Betis - Granada gekeken. Ik heb nog nooit zoveel overacting in 1 wedstrijd gezienquote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voetbal is ook een wijvensport (geworden)
En als ze niet geraakt worden vallen ze. Tevens janken de fans net zo hard mee als ze 3x in de week moeten en weinig rust hebben.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voetballers huilen al als ze om de 3 dagen moeten spelen
Weinig rust.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En als ze niet geraakt worden vallen ze. Tevens janken de fans net zo hard mee als ze 3x in de week moeten en weinig rust hebben.
Of ze moeten van Leeuwarden naar Kerkrade . Dan zijn ze ook madquote:Op zondag 6 maart 2016 23:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heel zwaar 1x trainen per dag. En als je fluit zijn ze mad en verontwaardigd .
Dat kan ik prima. Maar klagen over uitspraak (taal) en dan zo'n knoepert van een taalfout maken is gewoon ironisch.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:11 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je spelling en uitspraak niet kunt onderscheiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |