quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martin van Geelquote:Op zondag 6 maart 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
Groot talent.![]()
Kan zo in het rijtje: Jan-Arie van der Heijden, Tapia, Kramer, Gustafson en Vejinovic.
HAHA I see what you did therequote:Op zondag 6 maart 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
Groot talent.![]()
Kan zo in het rijtje: Jan-Arie van der Heijden, Tapia, Kramer, Gustafson en Vejinovic.
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
Groot talent.![]()
Staat een gifje in de OPquote:Op maandag 7 maart 2016 09:35 schreef Caland het volgende:
Het seizoen van Botteghin tot nu toe:
https://vine.co/v/iXw2tzUUOlH
Gewoon transfervrij weggegaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:34 schreef The_Verve het volgende:
Bottegod, we missen je in Groningen Zwolle!
Ik was al fan toen hij nog bij NAC speeldequote:Op zondag 18 september 2016 16:53 schreef Slobeend het volgende:
Pascalus en ik waren de eerste Bottegod fans.
Suarez en foching Botegin in een zin. Hoequote:Op zondag 25 september 2016 15:13 schreef Tchock het volgende:
Dit topic is natuurlijk niet compleet zonder een foto in het mooiste shirt waar hij in speelde.
[ afbeelding ]
Groningen mag dan Suarez hebben, maar wij hebben Bottegod.
"Twee oud-spelers van FC Groningen zijn Botteghin en Suarez"quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Suarez en foching Botegin in een zin. Hoe
Doe dat nooit weer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Twee oud-spelers van FC Groningen zijn Botteghin en Suarez"
Zo. Achterlijke.
Sowquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Twee oud-spelers van FC Groningen zijn Botteghin en Suarez"
Zo. Achterlijke.
quote:Op maandag 25 april 2016 08:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze man is een garantie voor prijzen
Consistent.quote:Op zondag 7 mei 2017 02:17 schreef Pascalus het volgende:
Als ik OptaJohan was had ik nu een willekeurig woord aan het einde van deze zin gezet.
Banter.quote:Op zondag 7 mei 2017 02:17 schreef Pascalus het volgende:
Als Feyenoord van Excelsior of Heracles wint, dan heeft Botteghin in de laatste drie jaar vier prijzen gepakt.
- 2 keer de KNVB beker
- 1 keer het landskampioenschap
- 1 keer de bronzen schoen
Als ik OptaJohan was had ik nu een willekeurig woord aan het einde van deze zin gezet.
[ afbeelding ]
[..]
En van mij.quote:Op maandag 23 april 2018 15:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De Taap is meer de held van Caland geloof ik.
Waardeloze TS.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:34 schreef De_Kraam het volgende:
Hij sprong als een zwembad.
- Bottegod
Botje kegelde zijn directe tegenstanders op een zelfde manier omver als de kegels bij het bowlenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:57 schreef Pascalus het volgende:
Bowlen met Bottegod:
[ afbeelding ]
Deze man kan alles.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |