Dus je wilt iets doen in het weekend, maar niet sporten. Wat dan wel? Wat een gelul zeg.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kan je niet een keer doordeweeks? In het weekend ga ik nooit sporten
Heb je al gekeken wat het onderwerp van het museum is? Je weet dat een museum een thema kan hebben he...quote:Op zondag 6 maart 2016 20:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Musea zijn niet mijn ding.. (ja, kieskeurig).
Nee, doordeweeks ga ik naar mijn lokale sportschool, maar die zit om 16 uur dicht op zondag en ik moet aanstaande zondag tot 15 uur werken. Vandaar dat ik dan op zondag ga sporten daar en niet doordeweeks.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kan je niet een keer doordeweeks? In het weekend ga ik nooit sporten
Ik weet niet welke stad 030 ook alweer wasquote:Op zondag 6 maart 2016 20:41 schreef sibella2 het volgende:
Trouwens, Elvi, woon je in omg 030? Ik zoek nog een yoga-maatje.
Misvormde kindjes.. leuk..quote:Op zondag 6 maart 2016 20:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb je al gekeken wat het onderwerp van het museum is? Je weet dat een museum een thema kan hebben he...
Zijn ov is niet geldig op zondagquote:Op zondag 6 maart 2016 20:42 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dus je wilt iets doen in het weekend, maar niet sporten. Wat dan wel? Wat een gelul zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zit bij twee sportscholen? Ik ben je weleens tegengekomen bij de fitness toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:44 schreef R-K het volgende:
[..]
Nee, doordeweeks ga ik naar mijn lokale sportschool, maar die zit om 16 uur dicht op zondag en ik moet aanstaande zondag tot 15 uur werken. Vandaar dat ik dan op zondag ga sporten daar en niet doordeweeks.
Utrecht! Jammer! Yoga is echt fijn, maar ik ga vaak maar niet want lui en moe, een maatje zou leuk zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet niet welke stad 030 ook alweer wasmaar ik woon in Gouda
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik dacht dat afwijkingen jou wel zouden interesseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar geen behoefte dat te zien.
Kom op zeg...quote:Op zondag 6 maart 2016 20:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Musea zijn niet mijn ding.. (ja, kieskeurig).
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]Is dit dan de bron waarom je zoveel aandacht behoeft te hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar geen behoefte dat te zien.
In Utrecht zit YinYoga, van een oud-collega van me. Daar zou ik wel eens een lesje willen volgen. Dus als je zin hebt om een keer mee te gaan laat het me maar wetenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:47 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Utrecht! Jammer! Yoga is echt fijn, maar ik ga vaak maar niet want lui en moe, een maatje zou leuk zijn.
Verder ga ik hier weg voor vandaag, ik word een beetje narrig en obstinaat van dit topic.
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]Dat is geen afwijking, dat is pech hebben. Dan zou ik eerder Body Worlds afraden. Maar goed, ik snap ook wel dat niet iedereen het even prettig vind om naar te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar geen behoefte dat te zien.het is ook een morbide onderwerp.
Ik wist sowieso dat hij ging afwijzen aangezien in het weekend zijn ov niet geldig is.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:54 schreef gebakken-koekje het volgende:
Dan ga je een keer WEL in het weekend sporten! Echt serieus mensen zijn gek dat ze je nog aanbieden om dingen met je te gaan doen
Vanaf de zomer heb ik helemaal geen ov meer, zal wat wordenquote:Op zondag 6 maart 2016 21:03 schreef R-K het volgende:
[..]
Ik wist sowieso dat hij ging afwijzen aangezien in het weekend zijn ov niet geldig is.
Dan ga ik alleen, ook prima
Zoek je een bijbaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vanaf de zomer heb ik helemaal geen ov meer, zal wat worden
En op doordeweekse dagen wijst hij het ook af.quote:0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij stond toch langs mij in de fitness van de week? Woon je daar niet dan?
Nee, ik ging daar alleen heen omdat ik naar buiten wou.
spoiler
DO 28 januari 20:30 ben ik er weer, dus dan komen
En daarnaast Deezer:
spoiler
https://publiek.usc.ru.nl(...)=student&type=aanbod
Zoek een sport uit die je leuk vindt en meld je aan voor een cursus/proeftraining, wellicht kost het niets.
spoiler
Daarnaast zijn bij de meeste sport muv voetbal meer vrouwen dan mannen actief. Doe er je voordeel mee
Denk je dat een auto gratis is als je straks je rijbewijs hebt? Aanschaf, brandstof, wegenbelasting en verzekering. Die laatste twee gaan ook gewoon door als je de auto niet gebruikt.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vanaf de zomer heb ik helemaal geen ov meer, zal wat worden
Een retour Ede-Nijmegen kost ¤8,40 met korting en ¤14 vol tariefquote:Op zondag 6 maart 2016 21:13 schreef MrCookies het volgende:
Kijk een dagkaart kost geld hoor echter weer niet zoveel dat hij dat niet kan betalen.
vier bier dus.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef R-K het volgende:
[..]
Een retour Ede-Nijmegen kost ¤8,40 met korting en ¤14 vol tarief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |