fylax is lokpuberkloon van wch om nietsvermoedende users in zijn kelder te krijgenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar altijd als hij hier komt dan verdwijnen users op mysterieuze wijze
Ik zie nu ook dat je een Fien10 hebt die in OUD postquote:Op zondag 6 maart 2016 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik tr gewoon lekker door hoor
ik vertel jou nooit meer iets, en delen doe ik ook niet meer... je scharrelt zelf maar watquote:Op zondag 6 maart 2016 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
fylax is lokpuberkloon van wch om nietsvermoedende users in zijn kelder te krijgen
niet gekliktquote:Op zondag 6 maart 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Zo oud, zo vermakelijk
http://www.dumpert.nl/med(...)nd_aan_voldoen_.html
ah dat is dus de reden dat guus weg isquote:Op zondag 6 maart 2016 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
fylax is lokpuberkloon van wch om nietsvermoedende users in zijn kelder te krijgen
?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat je een Fien10 hebt die in OUD post
ik mag tegenwoordig af en toe gebruik maken van de kelder van willoow en die heeft veel betere exemplarenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vertel jou nooit meer iets, en delen doe ik ook niet meer... je scharrelt zelf maar wat
en dan mij meteen erbij naaien, mag hopen dat je in die kelder eindigt, vuige sntisjquote:Op zondag 6 maart 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik mag tegenwoordig af en toe gebruik maken van de kelder van willoow en die heeft veel betere exemplaren
jeetje wat een slechte naamquote:Op zondag 6 maart 2016 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat je een Fien10 hebt die in OUD post
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dan mij meteen erbij naaien, mag hopen dat je in die kelder eindigt, vuige sntisj
Ik doe dp niks.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dan mij meteen erbij naaien, mag hopen dat je in die kelder eindigt, vuige sntisj
hihahoquote:Op zondag 6 maart 2016 20:27 schreef HPLC het volgende:
Die Fien heeft blijkbaar ook met de stok gespeeld, want ze is zwanger
stom kindquote:Op zondag 6 maart 2016 20:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik doe dp niks.
Dp, Hermann en BozeHaas bescherm ik
zorg jij nou eerst maar dat ik een dochter met je wilquote:Op zondag 6 maart 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we later onze dochter fien noemen
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik doe dp niks.
Dp, Hermann en BozeHaas bescherm ik
Ben goeie jongen hoor. Vraag maar aan Remqoquote:Op zondag 6 maart 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik hou wel van badboys.
Heee hplceeee
Ik heb gewoon nog gevoelquote:
Sorryquote:Op zondag 6 maart 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
kijk naar die pohi, dat is een echte user man, idioot
Remqo is zelf bad.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben goeie jongen hoor. Vraag maar aan Remqo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |