zal me redelijk aan de kont oxideren..quote:Op zondag 6 maart 2016 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja vraag me sws af of het nog wel open gaat
haha zie deze man niet carenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal me redelijk aan de kont oxideren..
klb, us of ons.. snap niet waarom zo'n sc dicht moet als de users gewoon ergens anders verder mogen, maar goedquote:
tsja..quote:Op zondag 6 maart 2016 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klb, us of ons.. snap niet waarom zo'n sc dicht moet als de users gewoon ergens anders verder mogen, maar goed
Eigenlijk maakt mij het ook weinig uit, maar vind Fernandesnaam zo stomquote:Op zondag 6 maart 2016 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klb, us of ons.. snap niet waarom zo'n sc dicht moet als de users gewoon ergens anders verder mogen, maar goed
ook niemand die een nieuw topic opent zal het aanpassen hequote:Op zondag 6 maart 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt mij het ook weinig uit, maar vind Fernandesnaam zo stom
ja dat zal.. maar ik snap de logica van die admins niet helemaalquote:Op zondag 6 maart 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt mij het ook weinig uit, maar vind Fernandesnaam zo stom
ik wil wel naar fien sc, maar ben te sloom manquote:Op zondag 6 maart 2016 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ook niemand die een nieuw topic opent zal het aanpassen he
Wilde het wel doen, maar dan krijg je zo meteen weer OP gezeikquote:Op zondag 6 maart 2016 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ook niemand die een nieuw topic opent zal het aanpassen he
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso al die userfoto's, niemand daarvan behalve Chai post hier nog
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wilde het wel doen, maar dan krijg je zo meteen weer OP gezeik
Snelle jongen voor een wietjunkquote:Op zondag 6 maart 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik moet toch iets als jij ook online bent.
gewenning hèquote:
Ja en Zeer danquote:
gridlok, dwc en krio posten ook nogquote:Op zondag 6 maart 2016 20:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja en Zeer dan![]()
Maar echt meer niet toch? Of ze moeten allemaal een ander account hebben onderhand
Misschien een keertje updaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |