SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Typische Marokkaan deze.
Leuk meedoen, maar als puntje bij paaltje komt gaat ze er andere mensen bijhalen en zelf zielig lopen doen.
Volwassen, goed gedaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Fien, ik wil je even erop attenderen dat mensen hier kei kinderachtig bezig zijn. Ik heb ook al tr's voor je gezet.
Al lang niet meerquote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij opent altijd achteraf topics over tegenvallers enz.
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Fien, ik wil je even erop attenderen dat mensen hier kei kinderachtig bezig zijn. Ik heb ook al tr's voor je gezet.
Ik dacht het afgelopen zou zijn met user Fien, Crip is weer doelbewust uit op pestgedrag richting Fien.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en. Waarom zouden mensen iets van jouw kopen wat ook door anderen wordt aangeboden?
Omdat ik misschien goedkoper ben? Zou kunnen, niemand hier word verplicht iets van mij te kopen, als je het ergens anders toch prettiger vind (Bij een andere user) Moet je dat lekker doen toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en. Waarom zouden mensen iets van jouw kopen wat ook door anderen wordt aangeboden?
quote:
Goed gedaan. Wordt tijd dat ook deze SC een beetje ingedamd wordt.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
Braddie, ik heb tr gezet voor je generaliserende pvv tatta tokkie comment.
is goedquote:Op zondag 6 maart 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
Ik raad de ONZ modjes aan bij de KLB modjes te informeren naar de achtergrond, anders is dit erg lastig in perspectief te plaatsen.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht het afgelopen zou zijn met user Fien, Crip is weer doelbewust uit op pestgedrag richting Fien.
Jammer.
Van die dikke gasten die gepest werden en zich maar drm bij #teamracist gingen aansluiten om de aandacht te verplaatsen 😂😂quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Typische Marokkaan deze.
Leuk meedoen, maar als puntje bij paaltje komt gaat ze er andere mensen bijhalen en zelf zielig lopen doen.
Ja tijd voor een beetje orde.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:04 schreef zeer het volgende:
[..]
Goed gedaan. Wordt tijd dat ook deze SC een beetje ingedamd wordt.
Waarheid doet pijn of wa? Als je goed was geïntegreerd voelde je je niet aangesproken just sayin jwtquote:Op zondag 6 maart 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarheid doet pijn of wa? Als je goed was geïntegreerd voelde je je niet aangesproken just sayin jwt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |