FB SCquote:Op zondag 6 maart 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben bang dat we dan weer op zoek kunnen gaan naar een andere verlaten sc
whehehquote:
als je trouwens nog een fijne ps4 game zoekt, heb laatst far cry 4 gekocht voor weinig, is tof spelquote:
Nog nooit, maar ook niet zo`n fan van mozzarellaquote:Op zondag 6 maart 2016 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie wel eens mozzarella bites gehad? Lekker?
#dp4nwsmodquote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
NWS / Moderator voor NWS gezocht
zou mooi zijn dit
Mcgrath ben jij dit.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nog nooit, maar ook niet zo`n fan van mozzarella
neh heb 4 bewust overgeslagen omdat ik het te veel op 3 vond lijken, wil primal over een tijdje wel nog gaan kopen als ie wat cheaper isquote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef zeer het volgende:
[..]
als je trouwens nog een fijne ps4 game zoekt, heb laatst far cry 4 gekocht voor weinig, is tof spel
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jammer dat je haar daar anders over dacht he ahahahah
Ik meld mij ook aan.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
zou mooi zijn dit
wat een achterlijke achterlijk forum is dat geworden zegquote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
zou mooi zijn dit
zou heel nws op slot flikkerenquote:
far cry 4 was 17 euro bij game maniaquote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh heb 4 bewust overgeslagen omdat ik het te veel op 3 vond lijken, wil primal over een tijdje wel nog gaan kopen als ie wat cheaper is
ja daarom dus ook die post waar ik naar linktequote:Op zondag 6 maart 2016 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
wat een achterlijke achterlijk forum is dat geworden zeglaatst moderator die ook poste dat er gewoon ruimte wordt geboden aan extreem rechts
Vond het na de 3 ook wel leuk geweest. Tenzij Gran Turismo 7 op de PS4 uit komt, want die spelreeks isquote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh heb 4 bewust overgeslagen omdat ik het te veel op 3 vond lijken, wil primal over een tijdje wel nog gaan kopen als ie wat cheaper is
bolle wangen masterracequote:Op zondag 6 maart 2016 18:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hij heeft nu dikke Wallen en ingevallen wangen door al dat snuiven, echt zonde
Snap die mensen niet die in de rij staan om te pijpen/kont geven om mod te wordenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
zou mooi zijn dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |