Er is geen bewijs dat een kind homoseksueel geboren wordt. Wel zijn er sterke aanwijzingen dat de basis gelegd word in de baarmoeder (wat nogal evident is). Maar het is goed mogelijk dat het pas met de jaren tot 'ontwikkeling' komt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je weet dat dat in de baarmoeder gebeurt? Dus voor de geboorte?
Dan wordt je dus zo geboren. Wie zou voor de grap homo willen zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:42 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat een kind homoseksueel geboren wordt. Wel zijn er sterke aanwijzingen dat de basis gelegd word in de baarmoeder (wat nogal evident is). Maar het is goed mogelijk dat het pas met de jaren tot 'ontwikkeling' komt.
Dat is er genoeg. Dat geldt voor een groot gedeelte van de homoseksuelen. Dat zeg ik net toch ook al? Kun je niet lezen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:42 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat een kind homoseksueel geboren wordt.
Dat komt ook voor. Maar niet zonder genetische basis.quote:Maar het is goed mogelijk dat het pas met de jaren tot 'ontwikkeling' komt.
1: Nee, er is geen bewijs dat je als homoseksueel geboren wordt. Verder maakt je ad hominem weinig tot geen indruk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is er genoeg. Dat geldt voor een groot gedeelte van de homoseksuelen. Dat zeg ik net toch ook al? Kun je niet lezen?
[..]
Dat komt ook voor. Maar niet zonder genetische basis.
Dis is gewoon een staat van een mens. Het iets echt voelen. Als je het hebt over iets laten ontwikkelijken gaan het waarschijnlijk over geloof. Daar kan dat bij.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:42 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat een kind homoseksueel geboren wordt. Wel zijn er sterke aanwijzingen dat de basis gelegd word in de baarmoeder (wat nogal evident is). Maar het is goed mogelijk dat het pas met de jaren tot 'ontwikkeling' komt.
Alle bewijs wijst die kant op. Dus ja, dat is er zeker wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
1: Nee, er is geen bewijs dat je als homoseksueel geboren wordt.
Ook dat is dus aangeboren.quote:2: Of epigenetische.
Dus ontwikkelingsstoornissen bestaan ook niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dis is gewoon een staat van een mens. Het iets echt voelen. Als je het hebt over iets laten ontwikkelijken gaan het waarschijnlijk over geloof. Daar kan dat bij.
Dat bestaat en is wel zo. Ik ben nu te moe het op te zoeken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
1: Nee, er is geen bewijs dat je als homoseksueel geboren wordt. Verder maakt je ad hominem weinig tot geen indruk.
2: Of epigenetische.
Nee, dat is helemaal niet zeker. De basis misschien, maar het is goed mogelijk dat het pas tot 'ontwikkeling' komt in de loop van de jaren. Daar is simpelweg nog geen zekerheid over.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alle bewijs wijst die kant op. Dus ja, dat is er zeker wel.
[..]
Ook dat is dus aangeboren.
23.49 en moe, gaaayyyquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat bestaat en is wel zo. Ik ben nu te moe het op te zoeken.
Die ken ik niet. Dat zal dan komen door de omgeving.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:47 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Dus ontwikkelingsstoornissen bestaan ook niet?
Kan, hoeft niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Dat zal dan komen door de omgeving.
Dat klopt, dat kan. Dat komt voor bij mensen. Wel een grote minderheid, en meer bij vrouwen dan bij mannen. Het overgrote deel begint ergens op het spectrum en blijft daar ook rondhangen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:48 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet zeker. De basis misschien, maar het is goed mogelijk dat het pas tot 'ontwikkeling' komt in de loop van de jaren.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klopt, dat kan. Dat komt voor bij mensen. Wel een grote minderheid, en meer bij vrouwen dan bij mannen. Het overgrote deel begint ergens op het spectrum en blijft daar ook rondhangen.
En wederom, alleen als daar ook een genetische basis voor is.
Moet je de rest ook even lezen.quote:
Ah ja, ik zou ook blij zijn met zo'n klein puntje. Meer inhoud heb je niet.quote:
Okquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah ja, ik zou ook blij zijn met zo'n klein puntje. Meer inhoud heb je niet.
Zodra het kind misschien in de puberteit komt?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:42 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Geen idee, dat moeten wij aan de wetenschap overlaten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Zodra het kind misschien in de puberteit komt?
Dat een baby niet gelijk op kerels geilt, wil niet zeggen dat het niet aangeboren is.
Niets duidt erop dat mensen het voor de grap kiezen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:56 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Geen idee, dat moeten wij aan de wetenschap overlaten.
De onderzoeken daaromtrent zijn nog in volle gang. Zeker omdat iets als 'epigenetica' vrij nieuw is zoals ik al zei.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |