Voordat dit weer ondergesneeuwd raakt in allerlei offtopics over hete mannen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:11 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
B&H / Friese Jildau is mooiste boerin van 2016
Niet mijn type.
Ging per ongeluk. Ik heb alleen de topictitel veranderd.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:15 schreef Fokker89 het volgende:
Wel leuk hoor, maar waarom weer de Yasmin SC? Straks gaat ze nog buiten haar schoenen lopen.
Mooie tractor, leuke schaapjes.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:11 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
B&H / Friese Jildau is mooiste boerin van 2016
Niet mijn type.
Hoezo niet je type dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voordat dit weer ondergesneeuwd raakt in allerlei offtopics over hete mannen.
Liever niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:23 schreef Specularium het volgende:
Kijk Elflettering eens een erectie hebben.
Gannicus +Oquote:Op zondag 6 maart 2016 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voordat dit weer ondergesneeuwd raakt in allerlei offtopics over hete mannen.
Dat wil ik ook.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb er trouwens ook wle een beetje last van, blijft telkens op ''bezig..'' staan.
Heb ik ook heel vaak.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb er trouwens ook wle een beetje last van, blijft telkens op ''bezig..'' staan.
Jij toch ook, Sjaak?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee Braddie, je was toch gestopt met FOK! ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |