Nieuwsgierig hoe het is. Heb jij dat niet?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:13 schreef Specularium het volgende:
Yasmin, waarom ben je nieuwsgierig naar de dood?
Je bent zo'n levensgenieter.
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig hoe het is. Heb jij dat niet?
Dit is wel zorgwekkend, maar ook wel weer begrijpelijk als LTDKV achter je aan zit.quote:en soms bang dat nieuwsgierigheid wint.
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Dit is wel zorgwekkend, maar ook wel weer begrijpelijk als LTDKV achter je aan zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou haar nooit pijn doenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
Dit is wel zorgwekkend, maar ook wel weer begrijpelijk als LTDKV achter je aan zit.
Nee, niet echt meer.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig hoe het is. Heb jij dat niet?
Doe even normaal joh.quote:
Zo gaat dat, als je de juiste keuzes maakt en je team goed managed dan kan je vanzelf steeds betere aankopen doen.quote:
Maar lees dat de eerste ronde 18 maart is. Tot die tijd kan ik geen geld verdienen?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo gaat dat, als je de juiste keuzes maakt en je team goed managed dan kan je vanzelf steeds betere aankopen doen.
Nouja, misschien achter het station...quote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar lees dat de eerste ronde 18 maart is. Tot die tijd kan ik geen geld verdienen?
Nope.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar lees dat de eerste ronde 18 maart is. Tot die tijd kan ik geen geld verdienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |