Vlak na elkaar geboren danquote:
Die zijn te verwaarlozen joh......quote:
Nope, maar toch gefeliciteerd, je bent in ieder geval 40+.quote:
Ja, ik kreeg al een PM van de mod of ik even een kopietje paspoort wilde opsturen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 03:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, maar toch gefeliciteerd, je bent in ieder geval 40+.
Das onze meesteres .. Wen er maar vast aan.. Verder is ze lief en schenkt Whiskey...quote:Op zondag 13 maart 2016 21:53 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg al een PM van de mod of ik even een kopietje paspoort wilde opsturen.
Wat een kenau, zeg.
Ik doe geen mannen.. Sorryquote:Op zondag 13 maart 2016 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou die drddt even door de ballotage trekken als ik jou was
de eerste Nederlanderquote:Op zondag 13 maart 2016 23:00 schreef chufi het volgende:
Volgen mij ben ik nog wel de eerste Nederlander hier of heb ik iemand over het hoofd gezien
Zo dat zijn ferme woorden Leandraquote:Op zondag 13 maart 2016 23:22 schreef Leandra het volgende:
Chufi, FOK!ker #181124 maar Nederlander #1
Eat that Willem-Alexander
Whiskey? Zelf gestookt?quote:Op zondag 13 maart 2016 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Das onze meesteres .. Wen er maar vast aan.. Verder is ze lief en schenkt Whiskey...
de·li·be·re·ren (delibereerde, heeft gedelibereerd) 1(langdurig) beraadslagen, overleggenquote:
quote:
Ja, ik had niet verwacht dat je ouder was dan ik, nou scheelt het ook maar een paar maanden, maar tochquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat ik zo'n oud wijf ben?
Wel mooi nummertje heb ik gekregen![]()
Aldus een kleuter uit 1985.quote:Op zaterdag 2 april 2016 05:52 schreef PicoMMP het volgende:
Toen jij op
(datum)
geboren werd
was jij de
1e
persoon in Nederland
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|