*sprinkles crack over dead bodiesquote:Op zondag 6 maart 2016 14:17 schreef OEM het volgende:
We come in peace, shoot to kill, shoot to kill
Er ontgaat jou wat denk ik. Beter eerst je huiswerk doen alvorens je hier kinderachtige posts gaat plaatsen.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:17 schreef OEM het volgende:
We come in peace, shoot to kill, shoot to kill
Die aanslagen op het WTC zijn zijn nooit de fout van de Islam geweest.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bosnie-Herzegowina is nooit onze fout geweest.
Ik zal later op de avond wel dit ongeinformeerde stuk topic versterken met bronnen. Als dat is wat je wilt...quote:Op zondag 6 maart 2016 16:28 schreef Catch22- het volgende:
Zelden zo'n ongeïnformeerd stuk tekst gelezen. -1
Laat je even beter informeren, vriendquote:Op zondag 6 maart 2016 16:40 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Die aanslagen op het WTC zijn zijn nooit de fout van de Islam geweest.
Lkkr makkelijk zo je straatje schoonvegen...
Niet nodig....ik durf te wedden dat jij niet volledig op e hoogte bent van de ontwikkelingen omtrent ?Ducthbatt en Bosnie-herzegowina?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat je even beter informeren, vriend
Tuurlijk gozerquote:Op zondag 6 maart 2016 16:52 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Niet nodig....
Ik heb net gegoogled naar ¨ dutchbatt¨
Ik durf het niet eens te type.....wat een genante militaire apparaat. Je hebt als land wat ze zich noemen ¨ SOLDATEN¨...... zoek eerst de woorden soldaten,oorlog en vechten eens op eer je je met mij bemoeit...
Tot dan wens ik je een fijne middag ene n succesvolle zoektocht.....ik ga een serie kijke..
Toedeledokie
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk gozer
Geloof wat je wilt geloven. Op internet vindt je de waarheid niet over die missie. Doe hiermee wat je wilt. Ik weet gelukkig beter.
Dit is dus waarom de multi-culturele samenleving compleet is gefaald.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:42 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik zal later op de avond wel dit ongeinformeerde stuk topic versterken met bronnen. Als dat is wat je wilt...
Nederland is militair tot niks in staat. PUNT. Wees blij dat jullie de NAVO hebben.
Ja rustig man ...wooooooow....... Ik versprak me. Of in dit geval vertypte me...quote:Op zondag 6 maart 2016 20:18 schreef Vermon het volgende:
[..]
Dit is dus waarom de multi-culturele samenleving compleet is gefaald.
JE BENT EEN FUCKING NEDERLANDER, JE PRAAT ZELFS NEDERLANDS. Wat nou jullie? Je bedoeld WE.
Ach gutte gut.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:02 schreef BlazingV2 het volgende:
Doe eerst even onderzoek.
DutchBatt mocht niks doen, de Belgen mochten niks doen in Afrika.
Er kwamen letterlijk orders van boven dat, zolang ze niet schoten, gewoon maar moesten staan kijken.
Zodra hij bij je solliciteert, iets foutdoet or whatever is het opeens "hun" en is er geen sprake meer van "we".quote:Op zondag 6 maart 2016 20:18 schreef Vermon het volgende:
[..]
Dit is dus waarom de multi-culturele samenleving compleet is gefaald.
JE BENT EEN FUCKING NEDERLANDER, JE PRAAT ZELFS NEDERLANDS. Wat nou jullie? Je bedoeld WE.
Uhh nee.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zodra hij bij je solliciteert, iets foutdoet or whatever is het opeens "hun" en is er geen sprake meer van "we".
Doe niet zo schijnheilig zeg.
Ik weet zeker van niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:52 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Niet nodig....ik durf te wedden dat jij niet volledig op e hoogte bent van de ontwikkelingen omtrent ?Ducthbatt en Bosnie-herzegowina?
Dutchbatt is niet het NL leger. Het is een nederlands bataljon dat op 1 specifieke missie werd gestuurd en ze zijn laten vallen door de VN.quote:De eerste genocide dat werd gepleegd in Europa sinds het einde van WW2...onder toeziend oog van.....en zo zijn er nog n aantal mislukte vredesmissies van Dutchbatt....
Nee, je stuurt ze naar de Efteling, dat is nuttig.quote:Nee,je zal maar als minister van defensie soldaten gaan sturen naar een oorlogsgebied.
Ja, jij hebt liever oorlog.quote:Nee,Nederlands doet het liever in vredestijd,en dan nog geven ze zich zonder slag of stoot over.
Wat heb jij gedaan voor de wereldvrede?quote:Wat een helden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar bemoei jij je mee, toetsenbord-held?quote:Ik heb net gegoogled naar ¨ dutchbatt¨
Ik durf het niet eens te type.....wat een genante militaire apparaat. Je hebt als land wat ze zich noemen ¨ SOLDATEN¨...... zoek eerst de woorden soldaten,oorlog en vechten eens op eer je je met mij bemoeit...
Ajuus.quote:Tot dan wens ik je een fijne middag ene n succesvolle zoektocht.....ik ga een serie kijke..
Toedeledokie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |