abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160462421
Alles mislukt waar Dutchbatt aan deel neemt. Voor de mensen onder ons Dutch staat voor Nederlands en Batt is de afkorting voor battle ( strijd/gevecht).
Naar mijn mening mogen ze het terugvoeren DutchRetreat-Force.

Libanon ( een massa-slachting onder de Palestijnen)

Bosnie-Herzegowina ( De grootste genocide die werd gepleegd sinds het einde van WW2) onder het toeziend oog van onze heldhaftige Generaal Karremans en zijn onoverwinnelijke Nederlandse troepen.

Nee Nederlandse soldaten hebben meer bijgedragen aan onrecht en oorlogsmisdaden dan het voorkomen ervan. Kijk alleen al wat Nederlandse soldaten deden met ongewapende minderjarige meiden in Indonesie.

Nee. Ontmantelen die,nutteloze geldverslindende organisatie.Ik stel voor het Nederlandse leger op te heffen. De NAVO red jullie wel bij calamiteiten.

Bedankt voor het lezen.
  zondag 6 maart 2016 @ 14:15:57 #2
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_160462481
Nederlanders kunnen dan ook niet vechten. Daarom zijn we vriendjes met de EU en de VS. O+
wooblabalurg
  zondag 6 maart 2016 @ 14:17:04 #3
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_160462509
We come in peace, shoot to kill, shoot to kill
  zondag 6 maart 2016 @ 14:24:51 #4
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_160462711
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 14:17 schreef OEM het volgende:
*sprinkles crack over dead bodies
wooblabalurg
pi_160463085
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 14:17 schreef OEM het volgende:
Er ontgaat jou wat denk ik. Beter eerst je huiswerk doen alvorens je hier kinderachtige posts gaat plaatsen.

Uitleg: Shoot to kill kregen ze de kans niet eens voor. Omsingeld worden zonder het door te hebben. Ja wat een Soldaten......

They come in peace and get surrounded :W

Fijne middag nog mensen.
pi_160463356
Bosnie-Herzegowina is nooit onze fout geweest.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 6 maart 2016 @ 15:09:49 #7
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_160464030
quote:
It's life Jim, but not as we now it, not as we know it
  zondag 6 maart 2016 @ 16:28:56 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160466293
Zelden zo'n ongeïnformeerd stuk tekst gelezen. -1
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160466553
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bosnie-Herzegowina is nooit onze fout geweest.
Die aanslagen op het WTC zijn zijn nooit de fout van de Islam geweest.

Lkkr makkelijk zo je straatje schoonvegen...
pi_160466576
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:28 schreef Catch22- het volgende:
Zelden zo'n ongeïnformeerd stuk tekst gelezen. -1
Ik zal later op de avond wel dit ongeinformeerde stuk topic versterken met bronnen. Als dat is wat je wilt...

Nederland is militair tot niks in staat. PUNT. Wees blij dat jullie de NAVO hebben.
pi_160466663
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:40 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:

[..]

Die aanslagen op het WTC zijn zijn nooit de fout van de Islam geweest.

Lkkr makkelijk zo je straatje schoonvegen...
Laat je even beter informeren, vriend ;)
pi_160466797
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Laat je even beter informeren, vriend ;)
Niet nodig....ik durf te wedden dat jij niet volledig op e hoogte bent van de ontwikkelingen omtrent ?Ducthbatt en Bosnie-herzegowina?

De eerste genocide dat werd gepleegd in Europa sinds het einde van WW2...onder toeziend oog van.....en zo zijn er nog n aantal mislukte vredesmissies van Dutchbatt....

Nee,je zal maar als minister van defensie soldaten gaan sturen naar een oorlogsgebied. Nee,Nederlands doet het liever in vredestijd,en dan nog geven ze zich zonder slag of stoot over.

Wat een helden _O_ _O_ _O_ _O_ w/ w/ w/

Ik heb net gegoogled naar ¨ dutchbatt¨

Ik durf het niet eens te type.....wat een genante militaire apparaat. Je hebt als land wat ze zich noemen ¨ SOLDATEN¨...... zoek eerst de woorden soldaten,oorlog en vechten eens op eer je je met mij bemoeit...

Tot dan wens ik je een fijne middag ene n succesvolle zoektocht.....ik ga een serie kijke..

Toedeledokie
pi_160466819
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:52 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:

[..]

Niet nodig....

Ik durf het niet eens te type.....wat een genante militaire apparaat. Je hebt als land wat ze zich noemen ¨ SOLDATEN¨...... zoek eerst de woorden soldaten,oorlog en vechten eens op eer je je met mij bemoeit...

Tot dan wens ik je een fijne middag ene n succesvolle zoektocht.....ik ga een serie kijke..

Toedeledokie
Tuurlijk gozer :)
Geloof wat je wilt geloven. Op internet vindt je de waarheid niet over die missie. Doe hiermee wat je wilt. Ik weet gelukkig beter.
pi_160466883
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Tuurlijk gozer :)
Geloof wat je wilt geloven. Op internet vindt je de waarheid niet over die missie. Doe hiermee wat je wilt. Ik weet gelukkig beter.
:W oO/
  zondag 6 maart 2016 @ 20:02:59 #15
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_160471901
Doe eerst even onderzoek.
DutchBatt mocht niks doen, de Belgen mochten niks doen in Afrika.

Er kwamen letterlijk orders van boven dat, zolang ze niet schoten, gewoon maar moesten staan kijken.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_160472329
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:42 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:

[..]

Ik zal later op de avond wel dit ongeinformeerde stuk topic versterken met bronnen. Als dat is wat je wilt...

Nederland is militair tot niks in staat. PUNT. Wees blij dat jullie de NAVO hebben.
Dit is dus waarom de multi-culturele samenleving compleet is gefaald.

JE BENT EEN FUCKING NEDERLANDER, JE PRAAT ZELFS NEDERLANDS. Wat nou jullie? Je bedoeld WE.
pi_160472430
Simpelheid ten top dat je dit die soldaten kwalijk wilt nemen :')
  zondag 6 maart 2016 @ 20:27:43 #18
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_160472561
Balen joh.
pi_160472989
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:18 schreef Vermon het volgende:

[..]

JE BENT EEN FUCKING NEDERLANDER, JE PRAAT ZELFS NEDERLANDS. Wat nou jullie? Je bedoeld WE.

Ja rustig man ...wooooooow....... Ik versprak me. Of in dit geval vertypte me...

Calm bro....

Ps. Mislukt wil niet gelijk zeggen dat we niet door 1 deur kunnen. w/
pi_160473076
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:02 schreef BlazingV2 het volgende:
Doe eerst even onderzoek.
DutchBatt mocht niks doen, de Belgen mochten niks doen in Afrika.

Er kwamen letterlijk orders van boven dat, zolang ze niet schoten, gewoon maar moesten staan kijken.
Ach gutte gut.
pi_160474954
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:18 schreef Vermon het volgende:

[..]

Zodra hij bij je solliciteert, iets foutdoet or whatever is het opeens "hun" en is er geen sprake meer van "we".

Doe niet zo schijnheilig zeg.
pi_160474993
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:35 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zodra hij bij je solliciteert, iets foutdoet or whatever is het opeens "hun" en is er geen sprake meer van "we".

Doe niet zo schijnheilig zeg.
Uhh nee. :')
pi_160475291
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:35 schreef Vermon het volgende:

[..]

Uhh nee. :')
Zijn de kinderen van Nederlanders, geboren in het buitenland, buitenlanders of Nederlanders?
pi_160479664
Hoiiiiiiiiiiiiiiii

Waar heppe lullie et over?
  maandag 7 maart 2016 @ 15:12:26 #25
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_160490399
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:52 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:

[..]

Niet nodig....ik durf te wedden dat jij niet volledig op e hoogte bent van de ontwikkelingen omtrent ?Ducthbatt en Bosnie-herzegowina?
Ik weet zeker van niet.
quote:
De eerste genocide dat werd gepleegd in Europa sinds het einde van WW2...onder toeziend oog van.....en zo zijn er nog n aantal mislukte vredesmissies van Dutchbatt....
Dutchbatt is niet het NL leger. Het is een nederlands bataljon dat op 1 specifieke missie werd gestuurd en ze zijn laten vallen door de VN.
quote:
Nee,je zal maar als minister van defensie soldaten gaan sturen naar een oorlogsgebied.
Nee, je stuurt ze naar de Efteling, dat is nuttig.
quote:
Nee,Nederlands doet het liever in vredestijd,en dan nog geven ze zich zonder slag of stoot over.
Ja, jij hebt liever oorlog.
quote:
Wat een helden _O_ _O_ _O_ _O_ w/ w/ w/
Wat heb jij gedaan voor de wereldvrede?
quote:

Waar bemoei jij je mee, toetsenbord-held?
quote:

Toedeledokie
Ajuus.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')