Moet nog beginnenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 05:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Goeiemorgen! Slaapt iedereen nog?
Ja dat gaat nog wel even duren, moet om half 10 op centraal zijnquote:
Owquote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog wel even duren, moet om half 10 op centraal zijn
Vast wel, maar ben wat gewend. Dit is het resultaat van 3 nachtdiensten achter elkaarquote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
OwKom je dan niet slaap tekort?
Slapenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 05:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Goeiemorgen! Slaapt iedereen nog?
Moet nog autorijden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:06 schreef DerRabbit het volgende:
Er wordt veel te weinig gezopen rond dit tijdstip!
Gewoon paar biertjes klappen en als je wordt aangehouden door oom agent je als een echte alfa opstellen en hem vertellen waarom hij het niet kan maken om je een boete te geven! Daarna nog een gladiator pakken, achterover leunen en toekijken hoe oom agent zijn nederige excuses aanbied en naar het adres vraagt waar je heen gaat zodat hij later die avond nog een paar kratjes bier langs kan brengen om zijn excuses kracht bij te zetten.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon paar biertjes klappen en als je wordt aangehouden door oom agent je als een echte alfa opstellen en hem vertellen waarom hij het niet kan maken om je een boete te geven! Daarna nog een gladiator pakken, achterover leunen en toekijken hoe oom agent zijn nederige excuses aanbied en naar het adres vraagt waar je heen gaat zodat hij later die avond nog een paar kratjes bier langs kan brengen om zijn excuses kracht bij te zetten.
Ik moet echt een gezondere manier gaan verzinnen om van mijn creatieve gedachten af te komen, want anders gaat het nog een keertje hard fout met braddie die mijn verhaaltjes opvolgtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |