Doe wat het fijnste voelt, voor vet verbranden is je dieet toch belangrijker dan je activiteit.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:25 schreef DistrictZuyd het volgende:
[..]
Vet verbranden (hoofdzakelijk buikvet) en wat gespierder worden.
via wat? hardlopen en fietsen of crosstrainen en roeienquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:49 schreef Chasingrainbows het volgende:
Je zou elke dag zoveel mogelijk cal kunnen verbranden, bijv 600, en 3 x per week full Body krachttraining, dan kom je naar mijn eigen ervaring goed van vet af
Afwisselen, roeien hou je niet een uur vol maar bijv lopen op een helling 10% hou je makkelijk 600 cal vol.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:51 schreef flufffy het volgende:
[..]
via wat? hardlopen en fietsen of crosstrainen en roeien
ok, helaas gaat bij mij vetverbranding niet zo snel. Misschien ook maar een ander eetschema nemen ;quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:54 schreef Chasingrainbows het volgende:
[..]
Afwisselen, roeien hou je niet een uur vol maar bijv lopen op een helling 10% hou je makkelijk 600 cal vol.
Ook niet gewoon half uur cross en uur snel wandelen op helling? Ik eet juist kei slecht en dit lukt mij zelfs haha dan kun jij het zeker!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:57 schreef flufffy het volgende:
[..]
ok, helaas gaat bij mij vetverbranding niet zo snel. Misschien ook maar een ander eetschema nemen ;
Hm thx voor de tip, morgen maar ff kijken of deze combinatie helptquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:04 schreef Chasingrainbows het volgende:
[..]
Ook niet gewoon half uur cross en uur snel wandelen op helling? Ik eet juist kei slecht en dit lukt mij zelfs haha dan kun jij het zeker!
Nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:44 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Lichte gewichten ga je geen spier mee kweken.
Zware krachttraining en wat cardio is the way to go.
Ik heb het toch ook niet over weinig volume met 1rm?quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:34 schreef loni55 het volgende:
[..]
http://journals.plos.org/(...)journal.pone.0012033
Zo is het. Afvallen regel je gewoon met voeding, spieren kweek je met zwaar liften.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:23 schreef FlyDutchMan het volgende:
Als het je gaat om vet verbranden en spieren kweken, maakt het helemaal niet uit wat het gezondste is. Blijkbaar is het je om je uiterlijk te doen. Dan is zwaar trainen en rusten effectiever.
Kan. De conclusie is echter dat licht trainen met veel herhalingen, tot de failure dus effectiever is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:15 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over weinig volume met 1rm?
Zware krachttraining is niet een set van 1 rep.
Zware krachttraining is voor mij 3 sets van 8 reps waarbij de laatste rep net te halen is. ( of 3-5 reps voor pure kracht, maar dat vind ik niet genoeg volume)
Welke idioot zou alleen workouts doen met z'n 1 rep max?
Voor een enkele training ja.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:27 schreef loni55 het volgende:
[..]
Kan. De conclusie is echter dat licht trainen met veel herhalingen, tot de failure dus effectiever is.
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:33 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Voor een enkele training ja.
Dat je vervolgens 2 dagen later nog maar je halve workout kan uitvoeren omdat je nog niet hersteld bent laat je nu vrolijk buiten beschouwing.
Het gaat om het grote plaatje, en deze manier van trainen breekt je in no-time op.
Dat je iets liever doet, betekent niet dat het beter is eh!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:17 schreef DistrictZuyd het volgende:
Ik ben veel bezig met sport en ik heb gemerkt dat ik liever elke dag een minder zware training doe (relatief lichte gewichten en 250 calorieën rennen) dan een paar dagen in de week een zware training (zware gewichten en 400 calorieën rennen). Wat is beter? Of maakt het weinig uit?
Voordat je iets afkraakt als onzin kun je het zelf even proberen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:14 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Ok.
Post ff een foto van je lichaam dan, je moet wel een expert zijn met je eigenwijze gedoe.
Want?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:12 schreef LievePoetin het volgende:
Beter lichtere gewichten een meer reps.
Omdat je niet nadenkt over wat je post.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:46 schreef loni55 het volgende:
[..]
Voordat je iets afkraakt als onzin kun je het zelf even proberen.
Hoezo zou ik een foto van mijn lichaam posten?
Ok. Elke bodybuilder volgestopt met chemische middelen. Dat is uiteraard gezond.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:56 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Omdat je niet nadenkt over wat je post.
Als je serieus denkt dat je elke training tot failure kan trainen en dat dat niet averechts werkt op de langere termijn, dan hoef ik verder niet met je in discussie te gaan.
Elke bodybuilder die al een paar jaar meeloopt zal dit bevestigen.
Bovendien reageren bepaalde spiergroepen beter op bepaalde repranges dan andere.
Jij post een artikel over eiwit synthese na been oefeningen tot failure en denkt dat dit dan toepasbaar is op elk lichaamsdeel, elke training.
En dat is gewoon onjuist, en slechte info voor een beginner.
Een beginner groeit overal wel op, totaal geen nut om je eerste 2 jaar tot failure te trainen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:14 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ok. Elke bodybuilder volgestopt met chemische middelen. Dat is uiteraard gezond.
Je kan het zelf proberen en kijken of het werkt.
juist zoveel mogelijk gewicht tillen leidt tot blessures en slechte techniek.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:16 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Een beginner groeit overal wel op, totaal geen nut om je eerste 2 jaar tot failure te trainen.
Het nodigt enkel uit tot slechte techniek en blessures.
Betrap ik je toch nog op een zinnige opmerking, helemaal juist!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:57 schreef loni55 het volgende:
[..]
juist zoveel mogelijk gewicht tillen leidt tot blessures en slechte techniek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |