Doe wat het fijnste voelt, voor vet verbranden is je dieet toch belangrijker dan je activiteit.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:25 schreef DistrictZuyd het volgende:
[..]
Vet verbranden (hoofdzakelijk buikvet) en wat gespierder worden.
via wat? hardlopen en fietsen of crosstrainen en roeienquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:49 schreef Chasingrainbows het volgende:
Je zou elke dag zoveel mogelijk cal kunnen verbranden, bijv 600, en 3 x per week full Body krachttraining, dan kom je naar mijn eigen ervaring goed van vet af
Afwisselen, roeien hou je niet een uur vol maar bijv lopen op een helling 10% hou je makkelijk 600 cal vol.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:51 schreef flufffy het volgende:
[..]
via wat? hardlopen en fietsen of crosstrainen en roeien
ok, helaas gaat bij mij vetverbranding niet zo snel. Misschien ook maar een ander eetschema nemen ;quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:54 schreef Chasingrainbows het volgende:
[..]
Afwisselen, roeien hou je niet een uur vol maar bijv lopen op een helling 10% hou je makkelijk 600 cal vol.
Ook niet gewoon half uur cross en uur snel wandelen op helling? Ik eet juist kei slecht en dit lukt mij zelfs haha dan kun jij het zeker!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:57 schreef flufffy het volgende:
[..]
ok, helaas gaat bij mij vetverbranding niet zo snel. Misschien ook maar een ander eetschema nemen ;
Hm thx voor de tip, morgen maar ff kijken of deze combinatie helptquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:04 schreef Chasingrainbows het volgende:
[..]
Ook niet gewoon half uur cross en uur snel wandelen op helling? Ik eet juist kei slecht en dit lukt mij zelfs haha dan kun jij het zeker!
Nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:44 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Lichte gewichten ga je geen spier mee kweken.
Zware krachttraining en wat cardio is the way to go.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |