dit is echt zo thai hooker ishquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:03 schreef Kurovski het volgende:
Neuspiercing met een diamantje en verder niks vind ik wel mooi bij een vrouw.
Jawel is wel lekker. Oh okayquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, is dat lekker? Lijkt gewoon op een linzensoep.
Vind ik niks. Liever septum.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:03 schreef Kurovski het volgende:
Neuspiercing met een diamantje en verder niks vind ik wel mooi bij een vrouw.
Welnee, met echt diamantje en verder geen sieraden is juist classy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels kortere staafje erin hoor
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:05 schreef Amarantha het volgende:
Op deze space foto zie je het wel Opso:Dit ziet er wel heel emo uit, pics van je polsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels kortere staafjes erin hoor
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:05 schreef Amarantha het volgende:
Op deze space foto zie je het wel Opso:ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels kortere staafje erin hoor
Staat een tattoo op haha.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ziet er wel heel emo uit, pics van je polsen?
MEXICOOOOO MEXIIIHIIIIICOOOOOO HET LAND VAN AL MIJN DROHOMUHEEENNNNNNquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ziet er wel heel emo uit, pics van je polsen?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja ama is nu wel veel knapper, vooral in badjas.
Ik zie dit maar als een compliment.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik dacht dat alle fokkers lelijk waren
alleen jij bent lelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik dacht dat alle fokkers lelijk waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |