in 92 een door septum laten zetten....in 99 er weer uitquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
Nu alleen nog dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet eigen foto's.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
Nu alleen nog dit:Eerste heb je toch al? Alleen dat 1 balletje ipv 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet eigen foto's.
Zelfde hier. Ik heb er nooit wat in. Wil binnenkort wel weer zilveren knopjes kopen om erin te doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb in elke oor twee gaatjes en dat is het. En ik draag amper oorbellen.
Ik bedoel dat ik dit hebquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eerste heb je toch al? Alleen dat 1 balletje ipv 2
Dit heb ik dus he. Niet dat ik dit nog wil.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in 92 een door septum laten zetten....in 99 er weer uit
lip ook
Ja maar krijg je niks als je er een fout hebt?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat toch knopje voor Combination/Multiple of zo
Harira?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Saus/soep was oranje, denk met wortelen, maar dat weet ik niet zeker.
eruitgehaald toen ik klaar was met studie en werk ging zoekenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit heb ik dus he. Niet dat ik dit nog wil.
Dat is wel wijs!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:02 schreef Amarantha het volgende:
Nee enige piercing wat ik nog wil zijn er 3 onder elkaar:
[ afbeelding ]
In oor kan je haar toch nog overheen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eruitgehaald toen ik klaar was met studie en werk ging zoeken
Multiple kan je kiezen voor triple of double of trixie of zo afhankelijk van hoeveel je hebt, sowieso 3 of meer quotes. Staat normaal gesproken ook wel op welke combo's welke quote hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja maar krijg je niks als je er een fout hebt?
Nee, is dat lekker? Lijkt gewoon op een linzensoep.quote:
TRUTquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
In oor kan je haar toch nog overheen?
Aah okequote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb trouwens dus ook 2 bolletjes Opso, maar zie je op meeste van mijn foto's niet door dat camera vaak van boven gericht is.
Ik had neusknopjes aan beide kanten. Eerst jaren lang één kant en daarna andere kant ook één erin.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:03 schreef Kurovski het volgende:
Neuspiercing met een diamantje en verder niks vind ik wel mooi bij een vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |