Ik ook.quote:
Hehe ja I know, ook echt bijna in het midden van je onderlip. Ging dat niet vieserg bloeden?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou vroeger een lippiercing, mocht nietDus nu heb ik er wel één.
Weenie vond het vroeger wel wat hebben.quote:
Nope. En dag erna ook gewoon uiteten geweest, had er vrijwel meteen geen last van. Alleen in het begin para met blikjes drinken, altijd door rietje eerste 2 weken haha. Bang dat ik bleef haken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Hehe ja I know, ook echt bijna in het midden van je onderlip. Ging dat niet vieserg bloeden?
Ja dat wel, alleen ze groeien echt niet dicht. Loop je rond met van die twee gaatjes bij je lippen.quote:
Staat toch knopje voor Combination/Multiple of zoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ow, weet je toevallig hoe multiple builder op betfair werkt?
Ik wil wel een mexican skull kat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Die mexican skull tattoos vind ik wel nice.
Ik rechts, zit al sinds m`n 6e niets meer in of zoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
Heb alleen een gaatje in m'n linkeroor, maar heeft al een jaar of 15 niets meer ingezeten.
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dat wel, alleen ze groeien echt niet dicht. Loop je rond met van die twee gaatjes bij je lippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet eigen foto's.Your beauty never ever scared me.
Misschien als hij kaal wordtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:59 schreef Remqo het volgende:
Zou Hermann een mexicano op z'n schedel laten tattooeren?
Ah, gay.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:59 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Ik rechts, zit al sinds m`n 6e niets meer in of zo
Als ik kaal word, neem ik tattoo op mijn hoofd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:59 schreef Remqo het volgende:
Zou Hermann een mexicano op z'n schedel laten tattooeren?
Geen idee, volgens mij kan ze alles wel maken. Herkende iig champignons, ui, knoflook en gehakt. Saus/soep was oranje, denk met wortelen, maar dat weet ik niet zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |