Ok bedankt, heb er 3 besteldquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:50 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Succes! Al trap je er mee, onder de 1:14 krijg je ze NIET. Ga je een beetje sportief rijden moet je op 1:16 gemiddeld rekenen. Snelweg lukt ook 1:19 wel. Gemiddeld zit ik in ieder geval rond de 1:5,6 over 3200 km gerekend. Zijn zeer zuinige wagentjes. Fuck de Polo Slowmotion.
Sommige hebben er een ringetje in, of zo'n half ringetje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik blijf soms wel eens met mijn haar ergens haken maar dat is dan ook lang... Hoe de fuck kan je met zo'n klein stalen dingetje ergens aan vasthaken haha.
Welke keuken?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Een dikke gehaktbal met van alles erin en een soort soep/saus. Beetje de traditionele rolverdeling, daar moet jij meer van weten.
Ik wou vroeger een lippiercing, mocht nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wilde vroeger een snakebite, gelukkig heb ik dat niet gedaan zeg. Ik walg er nu van.
Gadver zo vies is dat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wilde vroeger een snakebite, gelukkig heb ik dat niet gedaan zeg. Ik walg er nu van.
Inb4 slangenbeet haha xd
Zo'n haakje lijkt me handig om je sleutels aan op te hangenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sommige hebben er een ringetje in, of zo'n half ringetje.
hou je bekquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij bent Nederlands genoeg, alleen jammer van je limburgs accent.
Je denkt toch van te voren na of je het echt wil of niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook nooit gehad eigenlijk. Vond die piercing vrijwel meteen niet meer boeiend
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je denkt toch van te voren na of je het echt wil of niet?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
Maar kreeg hem van toenmalige vriendje en ik wou hem wel dus maar gewoon gedaan.
Jij wed op betfair toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je denkt toch van te voren na of je het echt wil of niet?
Scheelt dat ze uitkunnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Inb4 slangenbeet haha xd
Zo vies.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Inb4 slangenbeet haha xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |