Ligt er aan hoe je het bekijkt. Ja ik rij in een Twingo. Dus ben zeker een Twingo eigenaar.quote:
wel sexy hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd heb liever tong dan tepel ew lijkt mij echt pijnlijk ja.
Ik ben godzijdank nooit ergens achter blijven haken. Las toen altijd wel horror verhalen dat mensen met tepelpiercing achter douchecabines enz bleven haken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd heb liever tong dan tepel ew lijkt mij echt pijnlijk ja.
HOE DANquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben godzijdank nooit ergens achter blijven haken. Las toen altijd wel horror verhalen dat mensen met tepelpiercing achter douchecabines enz bleven haken.
Godver!
ja niks natuurlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:53 schreef Crip het volgende:
[..]
wat heeft dit voor een toegevoegde waarde voor mij
Ik heb werkelijk waar geen idee. Een dikke gehaktbal met van alles erin en een soort soep/saus. Beetje de traditionele rolverdeling, daar moet jij meer van weten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ook, zit kki vol. Wat heb jij gegeten?
Jij bent Nederlands genoeg, alleen jammer van je limburgs accent.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:53 schreef Crip het volgende:
[..]
wat heeft dit voor een toegevoegde waarde voor mij
Ook nooit gehad eigenlijk. Vond die piercing vrijwel meteen niet meer boeiendquote:
Ik blijf soms wel eens met mijn haar ergens haken maar dat is dan ook lang... Hoe de fuck kan je met zo'n klein stalen dingetje ergens aan vasthaken haha.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook af, als ze er langs liepen enz denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |