Als het 290 km omrijden was geweest had ik dat wel in overweging genomen (hihihihi overweging, want overgewicht) Maar sorry die Fien -t Kilometer doen mij echt even de das om.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:30 schreef HPLC het volgende:
Kan je mij ook ophalen WCH? Je hoeft maar 300 km om te rijden
Praat met een gast al een tijdje en hij vroeg me net of ik een drankje wil doen met hem, ik raakte in paniek en nu heb ik hem geblokkeerd.quote:
Mensen uit auto's flikkeren.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Om je halverwege uit de auto te flikkeren
Jeetjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Praat met een gast al een tijdje en hij vroeg me net of ik een drankje wil doen met hem, ik raakte in paniek en nu heb ik hem geblokkeerd.![]()
Mij toch niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
nee, maar wel elke parkeerplaats even stoppenquote:
Haha die chick. Dat mis ik nog het meest aan Azie: Goodmonjinggngng Dallingngngng.quote:
[..]
Praat met een gast al een tijdje en hij vroeg me net of ik een drankje wil doen met hem, ik raakte in paniek en nu heb ik hem geblokkeerd.![]()
Zulke meisjes als jou haat ik.. eerst die gast hoop geven.. heeft hij eindelijk de ballen gekweekt om je uit te vragen laat je hem op blauw...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Vond het al vreemd dat mn berichten opeens niet meer aankwamen..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zulke meisjes als jou haat ik.. eerst die gast hoop geven.. heeft hij eindelijk de ballen gekweekt om je uit te vragen laat je hem op blauw...![]()
![]()
Ach het is een broekie meer, Crip kennende, dus hij kan het vast wel handelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zulke meisjes als jou haat ik.. eerst die gast hoop geven.. heeft hij eindelijk de ballen gekweekt om je uit te vragen laat je hem op blauw...![]()
![]()
Oh nee die is natuurlijk minimaal 36 net zoals haar vorige lover.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach het is een broekie meer, Crip kennende, dus hij kan het vast wel handelen.
Oeh.. ik neem mijn rohypnol en babylijkjes mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, maar wel elke parkeerplaats even stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |