Klik maar op dat topic uit 2008. Heb mij bescheurd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Is dit verkapte sluikreclame?
Je vermoord toch mannenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wie je bent en wat al je klonen zijn.
Waarom worden wij niet uitgenodigd?quote:
Dat is wel een beetje te veel vind ik. Gun een ander ook wat.quote:
Hier had je jezelf verradenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:15 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]Heb jij een heel goed punt aangezien ik dan waarschijnlijk wel aan gezien word als bal
Na dit weet ik 100% zeker dat je Braddie bentquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Ik zou ook een lekkere natte spaanse verkiezen boven Blondje
Als hij niet komt, kom ik welquote:
Niet iedereen die af en toe op fok rondhangt en morbide obesitas heeft is hetzelfde he.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier had je jezelf verraden
[..]
Na dit weet ik 100% zeker dat je Braddie bent
De thumbnail LEek op pizzaquote:
Niks.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:27 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Je vermoord toch mannenDus wat kan jou het schelen.
OK Hermannquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:28 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Niet iedereen die af en toe op fok rondhangt en morbide obesitas heeft is hetzelfde he.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom worden wij niet uitgenodigd?
Jullie mogen ook komenquote:
Lief van jequote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik pik je wel op onderweg
quote:
Heb je ook Mapima struggles?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
kki ik ben zo'n autist, heb echt dima struggles af en toe.
polsbandje besteld?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
kki ik ben zo'n autist, heb echt dima struggles af en toe.
al was het 1000 km zou ik het nog doenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:30 schreef HPLC het volgende:
Kan je mij ook ophalen WCH? Je hoeft maar 300 km om te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |