Dat is iets wat ronde tonnetjes niet kunnen begrijpenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:14 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
VoetbalHeb nooit begrepen wat daar zo vermakelijk aan is
Met z`n alle op een groot plein bij het WK oke maar thuis op de bank naar wedstrijden kijken?
zijn niet blond, vreemde vogelquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Die spaanse mannen zijn niet verkeerd zeg
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is iets wat ronde tonnetjes niet kunnen begrijpen
Hee cachetquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou en ik wil geen blondjes meer ik wil spaans
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat het lekker is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, maar srs. Zou daar geen punt van maken. Snap het alleen echt niet, van wie dan ook, dat ze vlees eten.
Blond > Bruinquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou ook een lekkere natte spaanse verkiezen boven Blondjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En zweedse blondines dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Ik zou ook een lekkere natte spaanse verkiezen boven Blondje
Ja Braddie, nu weten wel dat jij het bentquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Huh wie is Blondje :squote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
Vast onderdeel van incest propagandaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben een half canadees half italiaans meisje tegengekomen.. ze lijkt op een turk
Ze was wel in de Willoow SC, dus lijkt me stugquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef Chai het volgende:
Zou Meloewa ons niet kunnen vinden nu de SC dicht is?
Braddie doet een braddiequote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:18 schreef HetBolleTonnetje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |