Op zaterdag 5 maart 2016 18:46 schreef HetBolleTonnetje het volgende:Maar hey lieve leuke gezellig toffe mensen (Behalve Chai) Het was leuk en gezellig en waanzinnig en fantastisch en prachtig en kanker mooi kanker leuk, kanker waus, 1234 pillen gebruikt, bitches in huis etc etc. Maar er is een tijd van komen (Die is voor mij al heel lang geleden

) En er is een tijd van gaan. En die tijd om te gaan is nu gekome hIHIHIHIHAHAHAHAOAHOHOHOHAOEHSAOHAEAEHEHAHAHAHAHAH
Groetjes aan al jullie vriendelijke kankermoeders, en ook aan gerard joling zijn aambeien, de ambtenaren van Blondje_93, het kale smoelwerk van Brummetje 2.0. De natte Ariane Grande droom van Fylax en om het af te maken, de Renault van Fien.
Nou grgrgrgrgr en toitoitoitoitoitoitoit beby
kusje knuffels xxxx xoxoxoxoxoxoxoxoxoxo en al die ongein nog meer, natuurlijk hoort dat er allemaal bij in het bos. Sorry, ik krijg even een aanval hier vanuit mijn zolder kamer het is hier donker en ik vind het eng.
Nou hee, ik edwin emanuel ook wel gezien als DandyBleu heb het weer even leuk gehad hier. Braddie spreek ik nog regelmatig en die gaat binnenkort met zijn nieuwe account MrBradge weer terugkomen zegt 'ie. Dus die kan zich ook niet aan zijn woord houden.
Mocht Braddie dit lezen, neem het maar van iemand aan die shag rookt, wijn drinkt, van een uitkering leeft, en vlogs opneemt voor zijn joetoeb kanaal. HET IS DEZE PERSOON
GRGRGRGRGRGR!!! Emma watson i love you
Speciaal voor jullie dan om het af te leren eenvlog