Tja, Belgenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus Pegida beweging als de linkse burgerbeweging Hart boven Hard gaan demonstreren de vluchtelingen worden opgepakt?
Niet met een ophaalbrug ertussen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is het nou zo moeilijk om die twee kampen uit elkaar te houden?
Linkse demonstranten houden zich niet altijd aan de regels, en anders heb je altijd nog de kans dat door een valse bommelding een groep moet verplaatsen en ze alsnog bij elkaar komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is het nou zo moeilijk om die twee kampen uit elkaar te houden?
Da's een discussie die wel vaker plaats vindt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Extreemrechts en andere links. Niet extreemlinks?
Wel logisch dat ze dan alle vluchtelingen preventief oppakkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Linkse demonstranten houden zich niet altijd aan de regels, en anders heb je altijd nog de kans dat door een valse bommelding een groep moet verplaatsen en ze alsnog bij elkaar komen.
Zeg ik daar iets over?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wel logisch dat ze dan alle vluchtelingen preventief oppakken
Nee hoor, daar verbaas ik me gewoon overquote:
Ik ook. Ik vind het aan de ene kant erg vreemd dat migranten sowieso vrij rond mogen lopen tot er echt duidelijkheid is over wie het is (dus ook oorlogsmisdadigers hebben hier net zo veel bewegingsvrijheid als ieder ander in het begin), maar om ze allemaal op te pakken voor een demonstratie is wel een heel vreemde keuze.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar verbaas ik me gewoon over
Omdat dat goed werkt ter verontwaardiging kweken jegens pegida.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind het aan de ene kant erg vreemd dat migranten sowieso vrij rond mogen lopen tot er echt duidelijkheid is over wie het is (dus ook oorlogsmisdadigers hebben hier net zo veel bewegingsvrijheid als ieder ander in het begin), maar om ze allemaal op te pakken voor een demonstratie is wel een heel vreemde keuze.
Het artikel spreekt over alle illegale vluchtelingen, niet over alle vluchtelingen. Waarom laat je dat ene woordje consequent weg?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wel logisch dat ze dan alle vluchtelingen preventief oppakken
Ik heb het bericht vanmorgen 1 op 1 overgenomen. Als je goed had gelezen dan had je gezien dat het bericht voor het laatst aangepast is om 19.00 uur.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het artikel spreekt over alle illegale vluchtelingen, niet over alle vluchtelingen. Waarom laat je dat ene woordje consequent weg?
Ik beschuldig helemaal niemand en voor zover je dat interesseert kies ik ook geen partij. Je hoeft je dus ook niet aangevallen te voelen. Je uitleg vind ik overigens heel redelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb het bericht vanmorgen 1 op 1 overgenomen. Als je goed had gelezen dan is het bericht voor het laatst aangepast om 19.00 uur.
Verder neem ik het in dit topic juist op voor deze vluchtelingen. Hoewel de politie het volste recht heeft om hun op te pakken, het zijn immers illegalen die weigeren asiel in Belgie aan te vragen omdat ze Engeland prefereren, vind ik het ronduit debiel dat de politie ze om deze reden oppakt.
Je kan beter eerst nadenken voordat je gelijk allerlei ongefundeerde beschuldigingen uit.
Ik heb geen enkel woordje weggelaten. De vlaamse krant heeft verschillende keren hun item aangevuld en aangepast.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waarom laat je dat ene woordje consequent weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |