is dit een nieuwe trend voor vrouwen, bietje depressief hier gaan doenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:07 schreef Oberkullie het volgende:
Zucht heb echt zin om mijn leven om te gooien
je zou willen dat je zoveel haar hadquote:
Nee, alleen bij vrouwen in jouw omgeving, en dat is logischquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit een nieuwe trend voor vrouwen, bietje depressief hier gaan doen
wat een gemene en zure post zeg, dat dit kan buiten het afvoerputje van KLBquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, alleen bij vrouwen in jouw omgeving, en dat is logisch
Beter blijf jij voortaan uit het afvoerputje, je verstopt de boel... dikke prop ellendequote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat een gemene en zure post zeg, dat dit kan buiten het afvoerputje van KLB
Dan hoor ik toch ergens bijquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij hoort helemaal nergens bij, zelfs te achterlijk voor de jostiband
ik vind dit niet kunnen, graag de algehele sfeer hier aan mij aanpassen. #positiefquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beter blijf jij voortaan uit het afvoerputje, je verstopt de boel... dikke prop ellende
Guus, vriend, wanneer gaan we trouwen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb een positieve dunk van je, dus dat is logisch.
Allemaal morbide obese worden? nee dank jequote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dit niet kunnen, graag de algehele sfeer hier aan mij aanpassen. #positief
ik en haas zoeken je nog wel eens een keertje op, wacht maar tfoequote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Allemaal morbide obese worden? nee dank je
Ja hihiquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaag.
Ben je dat dan echt vergeten?!?!
Ik heb een snackbar in de buurt, jullie komen nooit verderquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik en haas zoeken je nog wel eens een keertje op, wacht maar tfoe
HOU OP MAN GODVERDOMME DIT KAN TOCH NIET DOOR DE BEUGEL, JA IK WEET WAT JE WIL ZEGGEN JE PAST ZELF NIET DOOR DE BEUGEL AHAHAHAquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een snackbar in de buurt, jullie komen nooit verder
Eet even een mexicano Hermann, je komt nogal labiel overquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HOU OP MAN GODVERDOMME DIT KAN TOCH NIET DOOR DE BEUGEL, JA IK WEET WAT JE WIL ZEGGEN JE PAST ZELF NIET DOOR DE BEUGEL AHAHAHA
HELEMAAL KLAAR MEE MET DIT NEGATIEVE GEDOE, WALGELIJK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |