Wie voelt zich hier elite dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:55 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik lees steeds dat er elite groepjes zijn is SCs? Bezmst wel zielig als je dat erkent of dat je je elite voelt in een SC... gast het is een fokking forumProbeer eens in RL een praatje te maken voordat je op een forum je elite gaat voelen
Hiermee moet je het doen
Ja vroeger was dat wel met een kastensysteem. Nu mag iedereen gewoon in de OP en gezellig meeposten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:55 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik lees steeds dat er elite groepjes zijn is SCs? Bezmst wel zielig als je dat erkent of dat je je elite voelt in een SC... gast het is een fokking forumProbeer eens in RL een praatje te maken voordat je op een forum je elite gaat voelen
Hiermee moet je het doen
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:56 schreef Crip het volgende:
Ik ben de elite van de sc de wereld samen met zeer en tard.TARDIS., houses, anti-loper en Niet_Toegestaan
Denk jij minderwaardigheidscomplex of totale arrogantie?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vroeger was dat wel met een kastensysteem. Nu mag iedereen gewoon in de OP en gezellig meeposten.
Alleen bepaalde users voelen zich altijd slachtoffer vanwege hun minderwaardigheidscomplex en gaan dan de SC de schuld geven.
Voelde me eerder kansloosquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij, met je 350 posts per dag.
Die komt niet op mijn zolder hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
spreek eerst die collega maar eens aan
door hem aan te spreken misschien welquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Die komt niet op mijn zolder hoor
ik leef vandaag op bananen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:59 schreef Crip het volgende:
Ik heb 3 kiwis, een sinasappel en een banaan gegeten. Ik voel me net freelee
mensen die niet monomealenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:59 schreef Crip het volgende:
Ik heb 3 kiwis, een sinasappel en een banaan gegeten. Ik voel me net freelee
beetje jammer dat de gemiddelde bananen eter z'n bananas nooit rijp eetquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
enige stuk fruit waar je ook daadwerkelijk op kan leven volgens mij, wat een bazenvoedsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |