Anders krijgen ze met de zweep.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:25 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom kunnen Japanners zo goed schaatsen?
Een schadevergoeding op de Amerikaanse manier moet wel inzitten, toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
oh, lol
en dat is kut ja, maar ik denk dat een klachttweet van jouw persoon zeker impact zal hebben
De NS kennende krijg je die een jaar of 30 na je overlijden i.v.m. vertraging.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een schadevergoeding op de Amerikaanse manier moet wel inzitten, toch?
Ik ben zo ongelofelijk klaar met jou, jij gaat niet bepalen wat ik wel en niet zeg, je bent helemaal niets voor mij, je bent een 0.quote:
origineel liedquote:
hoeft niet origineel zijn, als het maar lekker bektquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
origineel lied
Rambo verdient beter.
Had laatst een flow van 0, was niet goed ;squote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben zo ongelofelijk klaar met jou, jij gaat niet bepalen wat ik wel en niet zeg, je bent helemaal niets voor mij, je bent een 0.
TUTUTUTUTUTU AARON RAMSEY!!! is dusdanig niet-origineel dat het past bij een B-speler, geen speler van het niveau Ramsey.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoeft niet origineel zijn, als het maar lekker bekt
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had laatst een flow van 0, was niet goed ;s
Was eigenlijk maar een grapjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]prutser... verkeerde packing
ik bood laatst een monster met 4000 ng TEQ pcdd aan bij het lab zonder waarschuwingquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was eigenlijk maar een grapje![]()
Ik heb wel 0 zeggenschap over de HPLC's
Ghehequote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik bood laatst een monster met 4000 ng TEQ pcdd aan bij het lab zonder waarschuwingmoesten ze de hele kolom vervangen
hahaha wowquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik bood laatst een monster met 4000 ng TEQ pcdd aan bij het lab zonder waarschuwingmoesten ze de hele kolom vervangen
Ja kutguusquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jelly dat hij wel een blonde Ariër met blauwe ogen heeft gevangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |