abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160515374
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:51 schreef Coritchando het volgende:
Ik zou mij wel zorgen maken. Dat hij vreemdgaat lijkt mij duidelijk. Maar hij gebruikt geen condoom bij het vreemdgaan, anders had deze niet meer in zijn portemonnee gezeten.
Deductieskills, jij hebt ze.
pi_160518973
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Leukere Engelsman nu. :P
^O^ :s)
pi_160521685
Veel pubers hebben dat. Ik had dat ook altijd. Maar ja scheen slecht te zijn voor dat ding of zo.

Betekent niet gelijk dat die vreemd gaat.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  woensdag 9 maart 2016 @ 13:17:54 #79
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_160540048
Ben toch benieuwd naar zijn excuus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 17:51 schreef Baas_bas het volgende:
Veel pubers hebben dat. Ik had dat ook altijd. Maar ja scheen slecht te zijn voor dat ding of zo.

Zelfde als in de zomer altijd je regenpak meenemen.
Je gaat het niet nodig hebben, maar stel nou net dat pasen en pinkeren op 1 dag vallen....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_160540707
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:17 schreef avotar het volgende:
Ben toch benieuwd naar zijn excuus.

[..]

Zelfde als in de zomer altijd je regenpak meenemen.
Je gaat het niet nodig hebben, maar stel nou net dat pasen en pinkeren op 1 dag vallen....
wat een beroerde vergelijking
pi_160543034
Handig om te hebben.
Als je bijvoorbeeld op vakantie bent en je vriendin zit normaal aan de pil maar moet door het eten/drinken daar bijvoorbeeld overgeven/aan de diarree, dan heb je geen zekerheid dat de pil zijn werk nog doet.
Dan is het toch handig om een condoom te hebben en alsnog seks te kunnen hebben.
pi_160545115
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:19 schreef berlin22 het volgende:

[..]

misschien doe ik ook wel te paranoia... maar ik schrok er gewoon even van. Ik was daarna wel vaag over condooms gaan praten dus misschien is die er volgende week wel uit. Maar alsnog ga ik het wel even aankaarten inderdaad.
Doe anders even moeilijk. Zeg gewoon dat je een condoom in z'n portemonnee zag toen je losgeld zocht. Ben je en eerlijk, en direct, iets wat mannen waarderen.
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_160609049
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:51 schreef berlin22 het volgende:

[..]

Ja daar ben ik dus wel mee bezig... Daarom jammer dat ik hem pas over een paar dagen weer zie. Sommige momenten zit ik er echt over in..
Hoe is het nu?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_160610777
Ja nog niks gezegd, ik baal zo zo erg
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:55:12 #85
356891 Abed
hooggeleid
pi_160610785
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 17:51 schreef Baas_bas het volgende:

De jouwe is over de datum.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_160610801
Ik app hem wel ofzo, duurt weer even voordat ik hem ie
pi_160610880
Nee niet appen, bespreek dat soort dingen nou gewoon face to face!
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_160610931
Oke, na deze reacties wordt ik echt bang. Zie hem nu weer pas over een paar dagen
pi_160611032
Nou dat is toch niet onoverkomelijk lang? :) Waarom vind je het zo moeilijk om zoiets gewoon aan te kaarten, hoeft toch helemaal niet zo'n punt te zijn?
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_160611081
Omdat ik het gewoon op een normale manier wil brengen, en ik bang bent dat het wantrouwend over komt. Zit normaal ook nooit in z'n portemonnee en inmiddels is het al 2 week terug. Ik kan me niet voorstellen dat hij vreemd gaat, maar goed ik zal wel te naïef zijn. Als hij vreemd gaat hoop ik het uit z'n reactie te lezen.

Ik wil het gewoon op een normale manier brengen onverwachts.

Ik zit mezelf echt helemaal op te vreten hier haha.

[ Bericht 8% gewijzigd door berlin22 op 12-03-2016 13:28:50 ]
pi_160615158
Zal wel een oude condoom zijn die al tijden in zijn portemonnee zit. Ik bedoel, als je daadwerkelijk vreemd gaat laat je zo een ding echt niet in je portemonnee zitten.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 21:35:13 #92
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_160622201
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 13:02 schreef berlin22 het volgende:
Oke, na deze reacties wordt ik echt bang. Zie hem nu weer pas over een paar dagen
Dat zei je een week geleden ook al.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_160624784
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 21:35 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat zei je een week geleden ook al.
Klopt, geen idee waarom ik het zo lastig vind om het tegen hem te zeggen.
pi_160677178
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 22:56 schreef berlin22 het volgende:

[..]

Klopt, geen idee waarom ik het zo lastig vind om het tegen hem te zeggen.
Al iets gehoord?
Zat deze al eerder in zn portemonnee of heb je zijn portemonnee ook gezien zonder condoom?
pi_160677381
Mannen. Seksuele wezens. Ik moet ze niet. :')
pi_160678009
Dat je je hier al zo druk om kan maken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 15:30:49 #97
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_160685527
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 03:10 schreef Wimperkruller het volgende:
Mannen. Seksuele wezens. Ik moet ze niet. :')
Wat een gemis zeg...jeetje.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_160728640
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 15:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wat een gemis zeg...jeetje.
Heb er eentje, is een normale versie.
  donderdag 17 maart 2016 @ 18:42:58 #99
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160743192
Sorry, maar wat een trutje! Heel goed van een volwassen man dat ie een condoom bij zich heeft. Heb ik ook mijn hele leven gedaan, en nooit nodig gehad. Maar liever er mee verlegen als er om verlegen zijn.
Meisje, ik zou zeggen, dit is me te dom, te kinderlijk. En ook dat je toevallig in mij portemonnee zat. Daar heb je uit te blijven. Waar zat je nog meer toevallig in. Miste laatst ook nog 50 euro uit mijn portemonnee en een horloge uit de lade van mijn nachtkastje. Er uit, en ik ga overwegen aangifte te doen wegens diefstal. Sorry, maar jij bent (nog) te dom voor de wereld.

~O>
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_160743249
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:42 schreef LeesFoknl het volgende:
Sorry, maar wat een trutje! Heel goed van een volwassen man dat ie een condoom bij zich heeft. Heb ik ook mijn hele leven gedaan, en nooit nodig gehad. Maar liever er mee verlegen als er om verlegen zijn.
Meisje, ik zou zeggen, dit is me te dom, te kinderlijk. En ook dat je toevallig in mij portemonnee zat. Daar heb je uit te blijven. Waar zat je nog meer toevallig in. Miste laatst ook nog 50 euro uit mijn portemonnee en een horloge uit de lade van mijn nachtkastje. Er uit, en ik ga overwegen aangifte te doen wegens diefstal. Sorry, maar jij bent (nog) te dom voor de wereld.

~O>
Kortom, om de kans dat je vreemdgaat dus. Wat heel erg vreemd dat je (monogame) partner het niet zo leuk vindt dat je die mogelijk zo open houdt.
Als je niet de mogelijkheid tot vreemdgaan open houdt heb je dat condoom ook niet nodig.

Daarbij, condoom in portomonnee is zeer onveilig, wil je een lek condoom dan moet je hem vooral zo bewaren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')