Deductieskills, jij hebt ze.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:51 schreef Coritchando het volgende:
Ik zou mij wel zorgen maken. Dat hij vreemdgaat lijkt mij duidelijk. Maar hij gebruikt geen condoom bij het vreemdgaan, anders had deze niet meer in zijn portemonnee gezeten.
Zelfde als in de zomer altijd je regenpak meenemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:51 schreef Baas_bas het volgende:
Veel pubers hebben dat. Ik had dat ook altijd. Maar ja scheen slecht te zijn voor dat ding of zo.
Betekent niet gelijk dat die vreemd gaat.
wat een beroerde vergelijkingquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:17 schreef avotar het volgende:
Ben toch benieuwd naar zijn excuus.
[..]
Zelfde als in de zomer altijd je regenpak meenemen.
Je gaat het niet nodig hebben, maar stel nou net dat pasen en pinkeren op 1 dag vallen....
Doe anders even moeilijk. Zeg gewoon dat je een condoom in z'n portemonnee zag toen je losgeld zocht. Ben je en eerlijk, en direct, iets wat mannen waarderen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:19 schreef berlin22 het volgende:
[..]
misschien doe ik ook wel te paranoia... maar ik schrok er gewoon even van. Ik was daarna wel vaag over condooms gaan praten dus misschien is die er volgende week wel uit. Maar alsnog ga ik het wel even aankaarten inderdaad.
Hoe is het nu?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:51 schreef berlin22 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus wel mee bezig... Daarom jammer dat ik hem pas over een paar dagen weer zie. Sommige momenten zit ik er echt over in..
De jouwe is over de datum.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:51 schreef Baas_bas het volgende:
Veel pubers hebben dat. Ik had dat ook altijd. Maar ja scheen slecht te zijn voor dat ding of zo.
Betekent niet gelijk dat die vreemd gaat.
Dat zei je een week geleden ook al.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:02 schreef berlin22 het volgende:
Oke, na deze reacties wordt ik echt bang. Zie hem nu weer pas over een paar dagen
Klopt, geen idee waarom ik het zo lastig vind om het tegen hem te zeggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat zei je een week geleden ook al.
Al iets gehoord?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:56 schreef berlin22 het volgende:
[..]
Klopt, geen idee waarom ik het zo lastig vind om het tegen hem te zeggen.
Wat een gemis zeg...jeetje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 03:10 schreef Wimperkruller het volgende:
Mannen. Seksuele wezens. Ik moet ze niet.
Kortom, om de kans dat je vreemdgaat dus. Wat heel erg vreemd dat je (monogame) partner het niet zo leuk vindt dat je die mogelijk zo open houdt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:42 schreef LeesFoknl het volgende:
Sorry, maar wat een trutje! Heel goed van een volwassen man dat ie een condoom bij zich heeft. Heb ik ook mijn hele leven gedaan, en nooit nodig gehad. Maar liever er mee verlegen als er om verlegen zijn.
Meisje, ik zou zeggen, dit is me te dom, te kinderlijk. En ook dat je toevallig in mij portemonnee zat. Daar heb je uit te blijven. Waar zat je nog meer toevallig in. Miste laatst ook nog 50 euro uit mijn portemonnee en een horloge uit de lade van mijn nachtkastje. Er uit, en ik ga overwegen aangifte te doen wegens diefstal. Sorry, maar jij bent (nog) te dom voor de wereld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |