Dan kunnen ze er ook allebei 1 op het nachtkastje leggen voor het geval dat.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef thabit het volgende:
Hij is gewoon bang dat jij je pil een keer vergeet. Wees dus blij dat hij ze op zak heeft, voor het geval dat.
Ze moest gewoon niet in zijn portemonnee zitten. Dat is net zo erg.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef Seven. het volgende:
Overigens zou ik niet vragen van 'hey, gebruik je die condoom in je portemonnee voor een posh wank of zo', want die kerel van je heeft wel degelijk wat uit te leggen.
Dat kan, maar dan moet je wel thuis zijn. Portemonnee heb je altijd bij je.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er ook allebei 1 op het nachtkastje leggen voor het geval dat.
De seksueel ervarener mensen alhier weten dat je niet all the way hoeft te gaan om elkaar te laten komen.. Goeie pijpbeurt in het bos of in de auto kan net zo lekker zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:55 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan moet je wel thuis zijn. Portemonnee heb je altijd bij je.
Ze moest ff wat kleingeld pakken manquote:Op zondag 6 maart 2016 22:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Ze moest gewoon niet in zijn portemonnee zitten. Dat is net zo erg.
Ben je niet meer bij die Engelsman?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat je vriend een eikel is, zoiets vergeet je domweg niet. Ik heb het net over dit topic gehad met mijn vriend. Hij heeft een laatje vol condooms over uit onze begintijd waar ik wel van wist en de inhoud lijkt mij onveranderd sinds we ze niet meer gebruiken (wij zijn nog geen half jaar samen). Tot mijn grote verbazing zei hij dat hij ze soms gebruikt.
Dus ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Blijkbaar vindt hij onderstaand zo nu en dan leuk om te doen.![]()
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=posh+wank
Sommige mensen zijn weleens langer dan een halve dag van huis.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
De seksueel ervarener mensen alhier weten dat je niet all the way hoeft te gaan om elkaar te laten komen.. Goeie pijpbeurt in het bos of in de auto kan net zo lekker zijn.
Posh wank is gewoon een excuus voor hem om condooms te dragen. Waarom zou je zoiets doen? Het neemt alleen van het gevoel weg. Hij gebruikt het als alibi om chickies te bangen.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat je vriend een eikel is, zoiets vergeet je domweg niet. Ik heb het net over dit topic gehad met mijn vriend. Hij heeft een laatje vol condooms over uit onze begintijd waar ik wel van wist en de inhoud lijkt mij onveranderd sinds we ze niet meer gebruiken (wij zijn nog geen half jaar samen). Tot mijn grote verbazing zei hij dat hij ze soms gebruikt.
Dus ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Meer dan genoeg tijd om condooms te halen dus.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:00 schreef thabit het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn weleens langer dan een halve dag van huis.
Het duurt langer en je hoeft je eigen bende niet op de ruimen, blijkbaar.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef Atak het volgende:
[..]
Posh wank is gewoon een excuus voor hem om condooms te dragen. Waarom zou je zoiets doen? Het neemt alleen van het gevoel weg. Hij gebruikt het als alibi om chickies te bangen.
watquote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef Seven. het volgende:
Dus ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Alsof hij dat kan ruiken. Gewoon bluffen dat je het net hebt gezien.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:14 schreef berlin22 het volgende:
[..]
Ja idd, maar het is nu al een week geleden.. had het beter direct kunnen zeggen vgm
iddquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Naīeve reacties hier zeg.
Hear hear..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:51 schreef Coritchando het volgende:
Ik zou mij wel zorgen maken. Dat hij vreemdgaat lijkt mij duidelijk. Maar hij gebruikt geen condoom bij het vreemdgaan, anders had deze niet meer in zijn portemonnee gezeten.
Als de wiede weerga even naar de huisarts voor een paar testjes. Sommige SOA's kunnen je onvruchtbaar (of erger) maken en lijkt mij niet dat je dat wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |