nee joh, wiet is goed voor jequote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:51 schreef Amarantha het volgende:
Waren wel aparte tijden met haar. Paar gram er door snuiven met z'n tweeën in korte tijd(binnen 24 uur dus). Na die 24 uur gewoon doodleuk bij mijn moeder in de keuken staan om een sigaret te roken. Wat wel echt te dom was want ze zagen het natuurlijk aan mij.
waquote:
Zelfde hier. Sowieso had m'n pa het al meteen de eerste keer toen ik stoned thuiskwam door en van de pep heb ik uiteindelijk zelf een keer verteldquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:53 schreef Amarantha het volgende:
Maar ze wisten wel beter. Ze weten ook wel wat ik heb gedaan met haar qua drugs. Zijn ze nooit boos om geworden gek genoeg.
het is gewoon leven+, je kunt gewoon lekker je ding doen, het is in elke situatie te gebruiken en het gevoel van een paar nachten wakker blijven is gewoon niet te omschrijvenquote:
Ik kan een paar nachten ook wel wakker blijven zonder drugs, extreem kutquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is gewoon leven+, je kunt gewoon lekker je ding doen, het is in elke situatie te gebruiken en het gevoel van een paar nachten wakker blijven is gewoon niet te omschrijven
nja beetje zoals 'the dream that comes alive at night' uit een nummer van placebo
klopt, zonder drugs is het extreem kut. kan dan niet eens een nacht wakker blijvenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan een paar nachten ook wel wakker blijven zonder drugs, extreem kut
Dit heb ik meer met opiaten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:56 schreef deadprez het volgende:
en het geeft je echt zo'n counter culture junkie gevoelal is dat wel een beetje kansloos
's ochtends met je doorhene kop over straat lopen terwijl iedereen gaat werken en zo
daar heb ik geen ervaring meequote:
Dat is dus echt heel erg lekker, en makkelijk verkrijgbaar in oost-europa.quote:
geloof ik bestquote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is dus echt heel erg lekker, en makkelijk verkrijgbaar in oost-europa.
schijt aan, zolang t maar leuk wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |